Hvordan skal navnet staves?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Ma-lu

Helt klart med Z.  

Det lyder sådan, ser bedst ud, og er alderledes.. Elsker det navn .. Men en kammerat hedder det, så kan ik ske her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

FrkZier

Zakarias, det ser bare pænere ud når det er skrevet synes jeg ( og nu er jeg jo selv stor fan af Z (modsætning til mange andre) da jeg selv har det i min navn

Anmeld

19. december 2011

MSM

Jeg synes Zakarias se pænest ud

Anmeld

19. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tranebær skriver:

Med Z. 
Er slet ikke til alternative stavemåder, men Zakarias er altså mindst lige så normalt med Z som med S. Hvis det fx var Zebastian havde jeg rullet med øjnene.... 

Helg enig

Anmeld

19. december 2011

maria_wlt

Helt klart med S... Z ser mærkeligt ud og det stråler mere af at man bare vil have et anderledes navn

Anmeld

19. december 2011

hekran

EKBJ skriver:

Sakarias eller Zakarias?  :-) 

Jeg tror bestemt at den bibelske udgave af navnet er med Z = Zakarias, så den stemmer jeg på Det må være en traditionel måde at stave det på.

Anmeld

19. december 2011

livhemdrup

EKBJ skriver:

Sakarias eller Zakarias?  :-) 

Helt sikkert Zakarias. Kan helt vildt godt lide navne der er anderledes og staves specielt.

Anmeld

19. december 2011

Carslund

Jeg synes du skal tænke på hvad der er mest normalt... Jeg har døjet med et navn jeg har skullet stave til gud og hver mand der skulle have det, og det er ret irriterende i længden.

Dog vil jeg også sige at med disse navne kan det jo egentlig være ét fedt. Tror de er lige normale.

rigtig sødt navn 

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

jeg synes at i denne forbindelse her, skal det satves med Z da det lyder bedst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.