så gik jeg ind i uge 30 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2011

GitteC78

Hej

Så rundede jeg uge 30  Hold da op hvor tiden flyver afsted. Jeg synes denne graviditet går hurtigere end da jeg ventede min søn sidste år. Måske er det forbi jeg har nok at se til med hus, mand og søn på 15 mdr.

Jeg glæder mig så meget til den lille kommer, bliver spændende om jeg denne gang går over eller føder før tid. Sidst fødte jeg 5 dage før termin. Bliver spændende at se om det er endnu en dreng eller en lille pige jeg har i maven.

Håber det går godt hos jer andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Bullerfnis

Jeg har det på præcis samme måde. Da jeg ventede min datter syntes jeg tiden gik uendeligt langsomt, denne gang flyver den afsted. Er 26+6 idag.

Men mon ikke tiden går så hurtigt denne gang fordi vi allerede har en krudtugle som tager meget af vores tid, og fordi vi har prøvet det før og ved hvad der skal ske?

Dejligt at du har det godt! Jeg har det ok. Døjer med bækkenet og med en åreknude der af og til gør djævlens ondt, men nyder trods alt graviditeten og al det liv jeg mærker i min mave

God jul til dig og dine

Anmeld

21. december 2011

GitteC78

Bullerfnis skriver:

Jeg har det på præcis samme måde. Da jeg ventede min datter syntes jeg tiden gik uendeligt langsomt, denne gang flyver den afsted. Er 26+6 idag.

Men mon ikke tiden går så hurtigt denne gang fordi vi allerede har en krudtugle som tager meget af vores tid, og fordi vi har prøvet det før og ved hvad der skal ske?

Dejligt at du har det godt! Jeg har det ok. Døjer med bækkenet og med en åreknude der af og til gør djævlens ondt, men nyder trods alt graviditeten og al det liv jeg mærker i min mave

God jul til dig og dine

Jo jeg tror også grund til vi synes tiden flyver afsted er vores krudtugler. Min er kun 15 mdr. så der er gang i ham, han har lige lært at gå. Går et par meter og kravler videre. Så skønt at se hans glæde ved at kunne gå

Øv øv med bækkenet, god bedring.

Ja dejligt at kunne mærke den lille hver dag. Synes den her i maven sparker mere end min søn. Mærker den mange gange om dagen, om aftenen og natten sover den heldigvis

Glædelig jul til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.