Gravid uge 5 eller 6 - har det elendigt, hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg er gravid og tror kun jeg er i uge 6? Havde sidste 1. Mens dag d. 10 november - hvor langt er jeg egentlig henne?

Og jeg har det elendigt!! Er så træt, oppustet, ingen appetit.. Kvalme og bare utilpas.. Sådan syns jeg slet ikk jeg havde det under 1. Graviditet med min søn.. 

Er det normalt? Ka det godt passe at jeg har det SÅ skidt allerede? Ka ikk li det, blir urolig.. Igår sov jeg allerede kl 21 og helt til 7.40 hvor min søn vågnede.. Og jeg er STADIG træt.. :-(

Ka det være rigtigt?

Kh - den utilpasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er gravid og tror kun jeg er i uge 6? Havde sidste 1. Mens dag d. 10 november - hvor langt er jeg egentlig henne?

Og jeg har det elendigt!! Er så træt, oppustet, ingen appetit.. Kvalme og bare utilpas.. Sådan syns jeg slet ikk jeg havde det under 1. Graviditet med min søn.. 

Er det normalt? Ka det godt passe at jeg har det SÅ skidt allerede? Ka ikk li det, blir urolig.. Igår sov jeg allerede kl 21 og helt til 7.40 hvor min søn vågnede.. Og jeg er STADIG træt.. :-(

Ka det være rigtigt?

Kh - den utilpasse

velkommen til de gravides verden...

Når kvalme osv går over ----- kommer smerterne

meeeen i sidste ende får du en STOR FIN præmie for at have holdt ud

Anmeld

17. december 2011

Masig

Jeg er 6 uger henne og havde sidste mens første dag 2. november så tror du er omkring 5 uger henne... Bortset fra trætheden (som jeg endnu ikke rigtig har fået) så havde jeg det ligesom dig da jeg var 5 uger... Kunne intet få ned, kvalmen begyndte, var svimmel og havde hovedpine... Har stadig kvalme og hovedpine, men har fået lidt mere appetit (ikke meget) og er ikke svimmel mere.. Så tror det er meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.