Øv, så gik den ikke længere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Vivian87

Ja så gik den desværre ikke længere! Kom op til tjek på Kolding sygehus igår og denne gang insisterede lægen på at indlægge mig med mistanke om SSF har fået nogle piller mod blodtrykket, men som det ser ud nu skal jeg i hvert fald ligge her til imorgen, og de snakker stadig om mulig igangsættelse imorgen eller mandag... 

Havde håbet at jeg ku slippe for indlæggelse og igangsættelse, ville jo helst hvis det ku gå igang af sig selv, men de skal jo gøre hvad der er bedst for lillepigen og mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

AnneBJ

Vivian87 skriver:

Ja så gik den desværre ikke længere! Kom op til tjek på Kolding sygehus igår og denne gang insisterede lægen på at indlægge mig med mistanke om SSF har fået nogle piller mod blodtrykket, men som det ser ud nu skal jeg i hvert fald ligge her til imorgen, og de snakker stadig om mulig igangsættelse imorgen eller mandag... 

Havde håbet at jeg ku slippe for indlæggelse og igangsættelse, ville jo helst hvis det ku gå igang af sig selv, men de skal jo gøre hvad der er bedst for lillepigen og mig! 

Igangsættelse behøves heldigvis ikke være en dårlig oplevelse! Og det er jo ikke meget for tidlig fødsel eller noget, så hellere nu (mandag) end juleaften, hvis du spørger mig!

Pøj pøj og rigtig god fornøjelse med det hele!! 

Kolding Fødeafdeling er netop kåret som landets bedste, så du er i gode hænder

Anmeld

17. december 2011

Vivian87

AnneBJ skriver:

Igangsættelse behøves heldigvis ikke være en dårlig oplevelse! Og det er jo ikke meget for tidlig fødsel eller noget, så hellere nu (mandag) end juleaften, hvis du spørger mig!

Pøj pøj og rigtig god fornøjelse med det hele!! 

Kolding Fødeafdeling er netop kåret som landets bedste, så du er i gode hænder

Det har du helt ret i og ja, meget hellere nu end juleaften Tror også bare det er fordi det lige pludselig bliver utrolig virkeligt :O

Anmeld

17. december 2011

hellemor85

Neej, men det jo spændende. Du jo langt nok henne Så slipper du for at blive meget meget utålmodig.. Kan godt forstå man måske lige flipper lidt ud indeni, det sku tæt på pludselig

Anmeld

17. december 2011

Vivian87

hellemor85 skriver:

Neej, men det jo spændende. Du jo langt nok henne Så slipper du for at blive meget meget utålmodig.. Kan godt forstå man måske lige flipper lidt ud indeni, det sku tæt på pludselig

Ja det kommer nemlig meget tæt på lige pludselig men samtidig så glæder vi os jo også til at få hende ud  

Anmeld

17. december 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Ih altså 

Det er sku synd for dig, det ikke bare kan gå slagets gang i stedet for.

Men som du selv siger skal de selvfølgelig varetage dit og lillepigens heldbred.

Håber på det bedste for jer  Og ønsker du må få en go fødsel uanset hvordan den starter!

Der er ikke længe til I skal se prinsessen 

Anmeld

17. december 2011

Nessie

Kan godt forstå du synes det er rigtig træls, men det vigtigste er jo at den lille har det godt og kommer til verden på en god måde.

De er søde og dygtige på Kolding Sygehus, så I er i hvert fald i gode hænder

Håber du kommer med en lille update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.