maxi cosi tobi - vaske betræk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2011

birthee

Nu er det ved at være tid til at lillepigen skal i den næste autostol, så ville lige høre om der er nogen der ved om man kan vaske betrækket fra en autostol? Kan nemlig ikke lige finde brugsanvisningen, og vil gerne ha den gjort klar så jeg kan få afleveret den anden tilbage når vi alligevel skal til kolding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

dpb

birthee skriver:

Nu er det ved at være tid til at lillepigen skal i den næste autostol, så ville lige høre om der er nogen der ved om man kan vaske betrækket fra en autostol? Kan nemlig ikke lige finde brugsanvisningen, og vil gerne ha den gjort klar så jeg kan få afleveret den anden tilbage når vi alligevel skal til kolding

Brugsforvirringen til netop jeres er her den er dog på engelsk... og ud fra hvad jeg lige forstå på den anbefaler de at den bliver vasket i hånden i lunkent vand og sæbe... ihvertfald max 30grader.

jeg vil så sige at vi på de autostole vi har haft fra rømer der har jeg vasket betræket i maskine på 30grader, men på et skåneprogram på min maskine der der iflg. producenten skulle være lige så blidt som håndvask tror det der er vigtigst ved vask i maskine det er ikke at have for mange omdrejninger

God fornøjelse med projektet

Qnuz

Anmeld

17. december 2011

Jeg har vasket vores í maskinen, på 40 grader, og det fungerede fint!

Anmeld

17. december 2011

birthee

Tilmeldt skriver:

Jeg har vasket vores í maskinen, på 40 grader, og det fungerede fint!

Er det nemt at pille af, og sætte på igen?

Anmeld

17. december 2011

birthee skriver:

Er det nemt at pille af, og sætte på igen?

Ja, ja.. Det er rigtigt nemt! Tag evt. nogle billeder af det, med din mobil,imens du piller det af..

Anmeld

18. december 2011

birthee

Tilmeldt skriver:

Ja, ja.. Det er rigtigt nemt! Tag evt. nogle billeder af det, med din mobil,imens du piller det af..

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.