Hvor mange er vi fra Thisted og omegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

Mutti2

Hejsa allesammen.

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre hvor mange der er herinde fra Thisted og omegn (thy, mors osv. )

Det er ikke så længe siden (nov) at vi flyttede tilbage til Thisted, så jeg kender ikke så mange. Har selvf. en masse venner for tideligere....

Men er slet ikke på samme stadie som dem. Da de ikke er noget til det punkt med at få børn, er det lidt svært for dem at sætte sig ind i det med at Milla-Victoria får min fulde opmærksomhed, eller at jeg hellere vil sidde hjemme med hende, end tage i byen med dem....

Nå men tilbage til pointen... Hvor mange gemmer der sig herinde fra omegnen??

Knus Pernille, som bor i Thisted midtby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

LotteGabriella

ja jeg er ikke fra Thisted....men bor da i Nykøbing M., der er ikke så langt

Anmeld

10. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg boede i Thisted, fra jeg var cirka 3, til jeg blev student som 19-årig. Men det er vist ved at være snart 14 år siden. Gisp, hvor blev tiden dog af?

Mvh
Karoline

Anmeld

10. april 2009

lykke1981

Hyggelig tråd!!
Jeg er også fra thy, født og opvokset... Har 14 km til thisted. Arbejder der, så kommer til thisted hver dag.

Anmeld

10. april 2009

FrkC

Jeg er heller ik fra Thisted, men omegnen.. Jeg kommer fra Nordmors..

Anmeld

10. april 2009

Tro på dig selv.

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre hvor mange der er herinde fra Thisted og omegn (thy, mors osv. )

Det er ikke så længe siden (nov) at vi flyttede tilbage til Thisted, så jeg kender ikke så mange. Har selvf. en masse venner for tideligere....

Men er slet ikke på samme stadie som dem. Da de ikke er noget til det punkt med at få børn, er det lidt svært for dem at sætte sig ind i det med at Milla-Victoria får min fulde opmærksomhed, eller at jeg hellere vil sidde hjemme med hende, end tage i byen med dem....

Nå men tilbage til pointen... Hvor mange gemmer der sig herinde fra omegnen??

Knus Pernille, som bor i Thisted midtby

Jeg er født i Thisted og har boet der i noget tid også både som barn og voksen, men bor nu i Brovst......

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Jeg kommer fra Thisted og har boet der indtil jeg var 24 år:-) Kommer der stadig meget, for mine forældre bor der, men jeg bor nu lidt nord for Aalborg:-)

Anmeld

12. april 2009

Fam. Munkholm

Hej..

Er fra Bedsted Thy, gik på thisted gymnasium, manden er fra nykøbing mors, vi bor i jebjerg og manden arbejder i thisted..

Anmeld

12. april 2009

Natascha

Jeg bor i nykøbing mors

Anmeld

5. juli 2009

CGTN

Hej... Jeg har boet i Bedsted i flere år, men bor nu i Nykøbing Mors...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.