Pynte juletræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Gaia

birthee skriver:

Vi skal pynte den 22. december herhjemme, da vi får formiddagsgæster den 23. december  og så må vi hellere nyde at have det lidt i fred, for til næste år kan caroline gå, og så er det ikke så sikkert mere

Vi pynter ogsåden 22 da vi også får gæster lille juleaften  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Gaia

kitra skriver:

vi skal have vores første juletræ i år og det bliver først pyntet den 24 dec da den bette ret sikkert vil prøve at rejse sig op af det så vi har kun juletræ for en dag i år.

Her er vi også ret spændt på om vores datter kan lade julepynten være . Det håber vi har købt julepynt til at hænge på de nederste grene som kan tåle at ryge på gulcet, blive pillet ved osv

Anmeld

17. december 2011

vitapigen

D. 20.

Anmeld

17. december 2011

FrkT

Den 23. december hen af eftermiddagen 

Anmeld

17. december 2011

Lunae

Gaia skriver:

Bareaf nysgerrighed hvornår pynter I juletræ? her pynter vi den 22-23 dec.  

Hos os pyntes juletræet 1. Søndag i advent

Anmeld

17. december 2011

Myturn

vi henter juletræet imorgen men kan det holde sig flot til juleaften.. nordmans gran?

Anmeld

17. december 2011

Gaia

Myturn skriver:

vi henter juletræet imorgen men kan det holde sig flot til juleaften.. nordmans gran?

Har lige hørt at man skal sætte juletræet ned i en bør vand med en brusetablet - hovedpine pille. Min kæreste læste i jyllands posten. Her har vi dog taget træet ind og sprayer det med vand. Tænker nålene kan suge vandet til sig. Også nemmere end at tage træet op af juletræs foden

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Gaia skriver:

Bareaf nysgerrighed hvornår pynter I juletræ? her pynter vi den 22-23 dec.  

Har svaret andet, da jeg regner med at pynte her omkring den 20. december Da jeg var barn, pyntede vi altid den 23. december - dødhyggeligt

Anmeld

18. december 2011

M&M's Mor

1. advent...

Anmeld

18. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har svaret den 23. dec. Det har været fast lagt altid hjemme hos mine forældre- og det er det fortsat.
Da jeg nu bor i hus, hvor det stort nok til juletræ og jeg har min datter har jeg dog pyntet det tidligere, da jeg synes det er hygge at have. Men da det ikk skal bruges juleaften, vil jeg gerne se på det længere tid herhjemme, end bare fra den 23. til det fjernes igen.

Men når der skal holdes jul her, bliver det først gjort den 23. dec igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.