Jeg har de andre gange været bekymret for om jeg pludselig begyndte at bløde eller få smerter, men denne gang er jeg bare afslappet.
Man er SÅ meget mere opmærksom på kroppens signaler og jeg tror at man kan mistolke en masse.
Hvis man spiser sundt, får motion og ellers spiser de vitaminer og mineraler som man skal kan man ikke gøre mere...
Man kan godt have en tyngende fornemmelse i underlivet, men det er ganske normalt. Øget udflåd er også normalt!
Menstruationssmerter kan forekomme i de perioder hvor man skulle have menstruation, især i starten.
Ligament smerter er også almindeligt, da det hele jo vokser og skal give sig for at gøre klar til en lille ny baby!
Jeg har haft bækkenløsning med de to andre og været sygemeldt begge gange :-( Første gang fik jeg at vide af jm og læge at jeg var pylret og det jo var helt normalt med smerter i graviditeten, 2 gang var jeg mere forberedt og meldte klart ud fra starten!
Ikke for at skræmme, men er man så uheldig at få bækkensmerter enten ved symfysen eller i sacroiliaca leddene, skal man tage det alvorligt. Jeg led en del efter den første graviditet, men kom stærkt igen efter 2 gang hvor jeg virkelig passede på mig selv...
Knus Kathrina 7+1
Anmeld