Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alle de der "reklamer" på forsiden for billige bøger, er det noget permanent?
Jeg savner oversigten over debatter! Kan jeg evt. finde den et andet sted? Eller skal man nu til at gå ind i de enkelte emner for at se debatter?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Alle de der "reklamer" på forsiden for billige bøger, er det noget permanent? Jeg savner oversigten over debatter! Kan jeg evt. finde den et andet sted? Eller skal man nu til at gå ind i de enkelte emner for at se debatter?
Jeg har da stadig en oversigt over de nyeste debatter (+ dem der er skrevet i for nyligt) - stadig 20 sider
K&S skriver: Jeg har da stadig en oversigt over de nyeste debatter (+ dem der er skrevet i for nyligt) - stadig 20 sider
Hm underligt! Er det så fordi jeg ikke er plusmedlem mere? For jeg får bare en side med en masse bøger - kan slet ikke finde forsiden med debatoversigt
Katte87 skriver: Hm underligt! Er det så fordi jeg ikke er plusmedlem mere? For jeg får bare en side med en masse bøger - kan slet ikke finde forsiden med debatoversigt
Er det ikke fordi du er "scrollet ned" - for oversigten med alle de bøger er nedenunder debatoversigten hos mig
K&S skriver: Er det ikke fordi du er "scrollet ned" - for oversigten med alle de bøger er nedenunder debatoversigten hos mig
Næh Der er kun en masse bøger - intet andet. Kan prøve at printe screen. To sek
Sådan ser det ud hos mig
Katte87 skriver: Sådan ser det ud hos mig
I den lilla bar, hvor der står filter - ser det ud som om du ikke har aktiveret standard, men kun favoritter?
K&S skriver: I den lilla bar, hvor der står filter - ser det ud som om du ikke har aktiveret standard, men kun favoritter?
Problem solved! Whooho!
Tusind tak skal du have Ved ikke hvordan det er gået til, men dejligt at det bare var mig som var en klovn! hehe
Mira0911 skriver: Det er godt nok underligt...
Det er godt nok underligt...
Løsning fundet! whoho! hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128