10 dage gammel og ingen søvn om aftenen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Isabeau

Hej. Luna har de sidste 3 aftener kun sovet max 20 min. Ved 22.00-22.30 tiden har jeg så gået i seng, ammet hende ved begge bryster og så har hun sovet til en 2-3 stykker, ammet igen + ny ble og så sovet til ca. kl. 8.30-9.00.

Hun sover som en sten i løbet af dagen, men efter aftensmad sover hun som sagt kun ca 20 min sammenlagt indtil jeg går i seng.

Nogle ideer? Gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

JeNoVa

Isabeau skriver:

Hej. Luna har de sidste 3 aftener kun sovet max 20 min. Ved 22.00-22.30 tiden har jeg så gået i seng, ammet hende ved begge bryster og så har hun sovet til en 2-3 stykker, ammet igen + ny ble og så sovet til ca. kl. 8.30-9.00.

Hun sover som en sten i løbet af dagen, men efter aftensmad sover hun som sagt kun ca 20 min sammenlagt indtil jeg går i seng.

Nogle ideer? Gode råd?

Du kan eventuelt forsøge at svøbe hende.

Sørg desuden for at hun får masser af tæt kropskontakt i løbet af dagen.

Held og lykke!

Anmeld

16. december 2011

Isabeau

JeNoVa skriver:

Du kan eventuelt forsøge at svøbe hende.

Sørg desuden for at hun får masser af tæt kropskontakt i løbet af dagen.

Held og lykke!

Ligger hende næsten altid i svøb, men de 20 min., hun sover, er på mig efter amning. Lægger jeg hende så over i liften/vuggen, vågner hun lige så snart, jeg går...

Anmeld

16. december 2011

camillakrath

Isabeau skriver:

Nogle ideer? Gode råd?

Når hun ikke er ældre, er der vel ikke så meget at gøre

En ordentlig søvnrytme kommer vel først senere!

Anmeld

16. december 2011

Ansemusen

Er hun kun 10 dage gammel? For så lyder det helt normalt på mig! Vores dreng sov ikke mellem kl. 18-20-tiden og 24-01 (af og til senere) de første måneder! Han sov meget om dagen som nyfødt, men ikke om aftenen og først sent om aftenene/natten. Og skulle så selvfølgelig ammes flere gange i løbet af natten.

Anmeld

16. december 2011

Ansemusen

Isabeau skriver:

Nogle ideer? Gode råd?

Det er da i øvrigt super flot, at hun kun vågner én gang om natten for at få bryst og ren ble  Det skal du bare prise dig lykkelig for. Efter den første uge var jeg vågen hver 3. time ca. nogen gange oftere, andre gange sjældnere..

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre når hun ikke er ældre...

Anmeld

16. december 2011

Isabeau

Pis! Tænkte nok I ville svare sådan Men så håber jeg det blir bedre. 

Mht. og amme kun den ene gang om natten; Min ældste datter blev ammet hver 2. time til hun bar 4 mdr., så jo, det er skønt og få sovet lidt :p 

Anmeld

16. december 2011

camillakrath

Isabeau skriver:

Pis! Tænkte nok I ville svare sådan Men så håber jeg det blir bedre. 

Mht. og amme kun den ene gang om natten; Min ældste datter blev ammet hver 2. time til hun bar 4 mdr., så jo, det er skønt og få sovet lidt :p 

Jeg synes ihvertfald du er super heldig

Anmeld

17. december 2011

Gaia

Spædbørn sover mindre om aftenen fordi de skal fylde op til natten så nok bare derfor hun ikke sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.