Hvad skal I i julen piger.
Vi skal selv holde jul hjemme mine mands forældre, bror ig hans kæreste kommer til os.
Jeg ville gerne være hjemme med de to dejlige børn vi nu har også fordi for 2 uger siden kunne Naia ikke klare at være væk hjemme fra ret lang tid uden at reagere voldsomt på det.
Vi skal så have min jule og min mands jule strikket sammen så det hedder både and, kalkun, flæskesteg medister og ris ála mande (risen grød til min mands bror).
Vi skal danse om jultræ for det syntes jeg er rigtig hyggeligt men det gør de ikke rigtig i min mands familie de år jeg holde med dem enden vi selv begynde at holde jul måtte jeg tvinge dem til bare at synge lidt salmer.
1 juledag er der julefrokost i min familie fra min mors side altid den vilde det starter kl 13 og vi er først hjemme ved en 22-23tiden
2. juledag er der så julefrokost i min mands familie fra hans mors side stort set uden snaps og hvad der ellers høre til en julefrokost så der er vi altid tidlig hjemme
og så skal resten af juleferie bruges på at slappe af hygge med Nicklas og Naia
Nytårs aften kommer min søster og hende kærste + en masse venner så kan jeg gå i seng når det passer mig for ved jo at d. 1 er børnen helt sikkert mine (er ret sikker på manden ligger på sofaen)
Men hvad skal i
Jo vi skal ud og fælde juletræ på søndag og så skal det pyntes om eftermiddagen
Anmeld