Julen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2011

SaNiNa

Hvad skal I i julen piger.

Vi skal selv holde jul hjemme mine mands forældre, bror ig hans kæreste kommer til os.

Jeg ville gerne være hjemme med de to dejlige børn vi nu har også fordi for 2 uger siden kunne Naia ikke klare at være væk hjemme fra ret lang tid uden at reagere voldsomt på det.

Vi skal så have min jule og min mands jule strikket sammen så det hedder både and, kalkun, flæskesteg medister og ris ála mande (risen grød til min mands bror).

Vi skal danse om jultræ for det syntes jeg er rigtig hyggeligt men det gør de ikke rigtig i min mands familie de år jeg holde med dem enden vi selv begynde at holde jul måtte jeg tvinge dem til bare at synge lidt salmer.

1 juledag er der julefrokost i min familie fra min mors side altid den vilde det starter kl 13 og vi er først hjemme ved en 22-23tiden

2. juledag er der så julefrokost i min mands familie fra hans mors side stort set uden snaps og hvad der ellers høre til en julefrokost så der er vi altid tidlig hjemme

og så skal resten af juleferie bruges på at slappe af hygge med Nicklas og Naia

Nytårs aften kommer min søster og hende kærste + en masse venner så kan jeg gå i seng når det passer mig for ved jo at d. 1 er børnen helt sikkert mine (er ret sikker på manden ligger på sofaen)

Men hvad skal i

Jo vi skal ud og fælde juletræ på søndag og så skal det pyntes om eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Ka+Ma=Be

Ja tænk at det allerede er ved at være jul! Jeg kan overhovedet ikke følge med!

Vi skal rende en masse frem og tilbage mellem Slagelse, København og nordsjælland

D. 23 skal vi til Slagelse for at bytte gaver med kærestens familie. D. 24 er der jul hos mine forældre i Ølstykke. D. 26. julefrokost hos svigerfamilien i Slagelse. D. 30 har kærestens niece fødselsdag - ja i Slagelse! Og d. 31. skal vi så holde nytår hos nogle venner i Stenløse

Jeg glæder mig rigtig meget til juleaften Men bestemt også til nytår. Det skal vi holde sammen med 10 gode venner og vores 4 tilsammen 4 børn  Bliver bare super hyggeligt.

Anmeld

18. december 2011

maryjane

Baaaah, hvorfor skal det allerede være jul nu? Ej, kan nu godt lide julen men har bare ikke rigtigt nået at finde stemningen frem i år.

I år skal jeg for første gang holde jul uden mine forældre, så det bliver mega mærkeligt men forhåbentlig ok. Skal så fejre hos min kærestes mor, og jaaa... Ved faktisk ikke hvem der ellers kommer.

Regner med at tage hjem til mine d. 25

Anmeld

18. december 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Baaaah, hvorfor skal det allerede være jul nu? Ej, kan nu godt lide julen men har bare ikke rigtigt nået at finde stemningen frem i år.

I år skal jeg for første gang holde jul uden mine forældre, så det bliver mega mærkeligt men forhåbentlig ok. Skal så fejre hos min kærestes mor, og jaaa... Ved faktisk ikke hvem der ellers kommer.

Regner med at tage hjem til mine d. 25

Ja, sådan har jeg det også! Det er bare gået alt alt for stærkt i år!

Anmeld

20. december 2011

HeidiØ

Vi har lige været i Roskilde i weekenden og bytte gaver med mine svigerforældre og hygget med flæskesteg, mandelgaver osv

Julen fejre vi i Holstebro hos min mor og hendes kæreste  .. Fra 22. til 26. er vi der, da vi lige nupper den årlige familiejulefrokost d. 25 med også. Det plejer at ta totalt overhånd med snapsen, men i år er der ingenting til mig hehe!

Ja, det er vildt det allerede er jul igen! Huha tiden flyver!

Anmeld

20. december 2011

***S***

Ja, julen kommer os lidt bag på mig i år...  Meen vi når det jo altid alligevel!

Jule aften skal vi være hos mine forældre, Søskende og min momse & moffe Og Martin s forældre og søster!  Vi har holdt sammen de sidste 2 år og det er rigtig hyggeligt!

1. Juledag er vi hos mine forældre med min far s familie!

2. Juledag er vi hos Martin s forældre!

Nytårs aften skal vi holde sammen med 7 gode venner og vores 4  børn!  Det bliver rigtig hyggeligt og festligt!

Glæder mig meget til alle juledagene og nytår! Martin har fået juleferie idag frem til 2 januar og det skal bare NYDES!!!  Meget længe siden jeg har haft "juleferie" ( Arbejder i butik..)

Håber I alle får nogle hyggelige dage med familien!

Anmeld

21. december 2011

SaNiNa

Det lyder til i hver i sær får en rigtig dejlig jul.

Jeg er dog lidt knotten vi fik så lige afvide i forgår at manden bror og kæretse alligevel ikke holde jul her og der er købt ænder, kalkun, flæskesteg osv og nu ligger vi inde med alt alt for meget mad. men det jo ikke noget nyt de ikke kan bestemme sig

Undskyld mit sure opstød er bare så træt af det er gang på gang de gør det.

Anmeld

21. december 2011

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Det lyder til i hver i sær får en rigtig dejlig jul.

Jeg er dog lidt knotten vi fik så lige afvide i forgår at manden bror og kæretse alligevel ikke holde jul her og der er købt ænder, kalkun, flæskesteg osv og nu ligger vi inde med alt alt for meget mad. men det jo ikke noget nyt de ikke kan bestemme sig

Undskyld mit sure opstød er bare så træt af det er gang på gang de gør det.

Ej, det var da også lidt flabet!!  .. det kan jeg godt forstå du er skuffet over! Især hvis de gør det så tit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.