Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJa så har vi nået punktet halvvejs, hvilket er helt igennem fantatiskLillepigen vokser fint og er tiltider ret livlig, og det er bare super hyggeligt. Her er lige et mavebillede fra i morges 20+0.Jeg ELSKER min mave og lillepigen derinde.Kæmpe kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt
Kruse90 skriver: Hej pigerJa så har vi nået punktet halvvejs, hvilket er helt igennem fantatiskLillepigen vokser fint og er tiltider ret livlig, og det er bare super hyggeligt. Her er lige et mavebillede fra i morges 20+0.Jeg ELSKER min mave og lillepigen derinde.Kæmpe kram
Så fin mave Og vildt at du allerede er så langt Men, hvordan kan det være at I allerede kunne få kønnet at vide? Vi fik at vide, at det ikke kan ses før MD scanningen ?
Sofia skriver: Smukt
taark
Lækker lækker
Sikke en smuk babyhule
LunaLykke skriver: Så fin mave Og vildt at du allerede er så langt Men, hvordan kan det være at I allerede kunne få kønnet at vide? Vi fik at vide, at det ikke kan ses før MD scanningen ?
Ja tiden flyver bare afsted, det er slet ikke til at forstå.Vi var til kønsscanning i Århus, så derfor vi fik det afvide førVi har været til MD scanning i dag, men der kommer lige en opdatering i morgen med billeder Min far har lukket ned for i dag, og det er ham der har scannet dem ind, men glemte at få dem sendtOg i dag til MD scanning sagde scanningssygeplejersken af det stadig var en pigeOg det syntes vi også selv
K&S skriver: Lækker lækker
Taaark
Mette. skriver: Sikke en smuk babyhule
Taak skal du have
Åhh sikke dog en LÆKKER mave du har smukke Jeg er 1000000000% sikker på at indholdet er LIGESÅ lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128