Mange spark = vildbasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2011

mariesmavse92

Hej allesammen.

Jeg er 23+3 idag, og har de sidste par dage gået og tænkt meget over en ting:

Vores lille pige sparker - MEGET!!!- HVER dag. Nogle dage så jeg bliver helt træt. Det er hårde spark! Kan det have noget at sige om, at hun bliver en vildbasse når hun kommer ud? 

Knus herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Gaia

Ja det kan det godt. Vores pige sparkede og var super aktiv i maven. Og aktiv var hun også da hun kom ud.  

Anmeld

16. december 2011

VNB

min søn sparkede også ekstremt kraftige spark da han lå i maven, og gerne hele dagen (og natten) lang! 

og han er idag en rigtig lille "vild-basse", og har været det lige siden han blev født!  altså han er også en meget kærlig og god dreng, men han har krudt i røven som jeg ved ikke hvad! 

så ja jeg tror helt sikker på at det hænger sammen! 

Anmeld

16. december 2011

SussieThyssen

mariesmavse92 skriver:

Hej allesammen.

Vores lille pige sparker - MEGET!!!- HVER dag. Nogle dage så jeg bliver helt træt. Det er hårde spark! Kan det have noget at sige om, at hun bliver en vildbasse når hun kommer ud? 

Knus herfra 

Nok meget aktiv.
Mine var nu meget aktive i min mave..måske mest den mellemste, men hun har været stille og rolig, fra hun blev født.
Men de to andre var også nogle vildbasser derinde, og de var meget aktive som babyer også.

Så jeg tror ikke rigtigt du kan regne med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. december 2011

Muffinmus

næ,min søn sparkede vildt meget mens min datter var blid...min datter elsker vilde ting mensmin søn holder lidt igen:-)

Anmeld

16. december 2011

Baby2009

Min pige sparkede også helt vildt, men hun er og har hele tiden været meget rolig 

Så det er vidst ikke til at sige.

Anmeld

16. december 2011

Clisolka

mariesmavse92 skriver:

Hej allesammen.

Knus herfra 

Min pige legede også fodboldspiller inde i mavsen - der var aldrig ro, og nu er hun lige så aktiv. Der er gang i hende dagen lang 

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Det kan det godt Isabella sparkede som en gal og mærkede hende første gang da jeg var 15+5 og sidst i graviditeten var jeg frygtelig øm i maven af alt den sparken. Og Isabella er 6.5 mdr nu og hun får hendes flip en gang imellem hvor bene og armene ikke får for lidt. Og hun sidder sjældent stille. Men når det er sagt er hun en mild,glad og utrolig nem pige. Så det skal du ikke være bange for. Men på den anden side så er det jo også dejligt at der sker lidt både inde i maven og når hun kommer ud. Istedet for det bare er en bette ski der ligger helt stille. Vi har ihvertfald grint meget af hende når hun får hendes flip.

Anmeld

16. december 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Tja, passede faktisk meget godt her.

Min datter var meget aktiv inde i maven, og kom også ud 2 uger før tid. Hun var også temmelig urolig som baby, og nogengange svær at gøre tilfreds.

Min søn var meget mere rolig inde i maven, og kom ud til os 2 dage efter termin. Han var en rolig baby, der for det meste var glad og tilfreds.

Nu er min datter 7 år og min søn 5 år, og der er rollerne byttet om. Min datter er rolig og min søn en rigtig dreng

Anmeld

16. december 2011

mariesmavse92

Årh, hvad er det dog jeg har vovet mig ud i her!  jeg er spændt på at se, hvad hun bliver for én, når det ikke hang sådan sammen med nogle af jer og det gjorde med andre. Uanset hvad er hun velkommen i vores hjem, men pyha der skal samles kræfter sammen  

Tak for jeres svar, allesammen! 

KNUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.