Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en halv pakke libero str 3, som borgives.ellers får lossepladsen dem
den der ville have dem betaler porto eller kan hentes i Fjerritslev
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skulle du komme forbi Odense en af de nærmeste dage ville jeg da gerne være interreseret i at mødes et sted hvor det nu lige passer dig bedst
S.Maria skriver: Skulle du komme forbi Odense en af de nærmeste dage ville jeg da gerne være interreseret i at mødes et sted hvor det nu lige passer dig bedst
Det skulle du lige have skrevet i mandags, vi tog nemlige til fyn igår .. Desværre
schonert skriver: Har en halv pakke libero str 3, som borgives.ellers får lossepladsen dem den der ville have dem betaler porto eller kan hentes i Fjerritslev
Hva tror du sådan en fætter koster i porto?
HeidiØ skriver: Hva tror du sådan en fætter koster i porto?
jeg har virklig igen ide overhovdet ..
schonert skriver: jeg har virklig igen ide overhovdet ..
Hvis den vejer under 500 gram kan du sende den for 30 kr med B post - men det er egentlig det en halv pakke faktisk koster.. HVis du sku komme fordi Århus, så sig til
HeidiØ skriver: Hvis den vejer under 500 gram kan du sende den for 30 kr med B post - men det er egentlig det en halv pakke faktisk koster.. HVis du sku komme fordi Århus, så sig til
Det er en halv pakke, så jeg tror det koster lidt mere og sende.Det skal jeg nok gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128