Ja, altså så er det heller ikke værre, men en arrig lille pige i vuggestuen har bidt Richard.
Pædagogerne siger flg. om det "vi så at han stod ved siden af pigen i det lille legekøkken. De legede begge med samme opvaskebalje. Jeg ville gå hen og tage ham væk da jeg ved at hun tit bider, men så var der en af de voksne der lige kaldte og så nåede jeg det ikke før Richard lidt efter satte i et hyl og så var blevet bidt. Jeg ved ikke præcist hvad der er sket, men jeg tror at Richard måske har prøvet at ville tage opvaskebaljen fra hende".
Nå. Altså jeg er som sådan ikke sur på den lille pige, man kan vel ikke være sur på andres børn over deres handlinger når de er under tre år.
MEN, den skide gog, som godt VIDSTE at det ville gå galt og alligevel lige blev distraheret. ØV. Altså Richard er den aller mindste og de piger der er er noget ældre end ham. Tænker at den yngste pige lige er blevet 2 år. Richard ved ikke (før nu) at der kan være konsekvenser ved at tage noget (som de jo så begge legede med), han er altså 10 mdr og ved ikke at "uhhh nu skal vi dele". Jeg synes helt ærligt at det er for dårligt når nu gog'en godt VIDSTE at det ville gå galt at hun så ikke med det samme afledte Richard med andre legesager. De skal da holde øje med/passe på ham som den "dumme" mindstemand han er. Jeg er med på at de jo ikke kan holde øje 24/7 og at uheld kan ske, at han kan få en på hovedet eller lign. Men når han står og leger med en ting sammen med pigen der altid bider OG de ser det. Så synes jeg altså at de må skride forebyggende ind.
Billedet af hans hånd (på håndleddet) er taget om aftenen inden sengetid og altså mange timer efter bidet. Man kan stadig se det i dag, 2 dage efter.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld