Ejjjjj.... Richard er blevet "overfaldet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2011

DK

Ja, altså så er det heller ikke værre, men en arrig lille pige i vuggestuen har bidt Richard.

Pædagogerne siger flg. om det "vi så at han stod ved siden af pigen i det lille legekøkken. De legede begge med samme opvaskebalje. Jeg ville gå hen og tage ham væk da jeg ved at hun tit bider, men så var der en af de voksne der lige kaldte og så nåede jeg det ikke før Richard lidt efter satte i et hyl og så var blevet bidt. Jeg ved ikke præcist hvad der er sket, men jeg tror at Richard måske har prøvet at ville tage opvaskebaljen fra hende".

Nå. Altså jeg er som sådan ikke sur på den lille pige, man kan vel ikke være sur på andres børn over deres handlinger når de er under tre år.

MEN, den skide gog, som godt VIDSTE at det ville gå galt og alligevel lige blev distraheret. ØV. Altså Richard er den aller mindste og de piger der er er noget ældre end ham. Tænker at den yngste pige lige er blevet 2 år. Richard ved ikke (før nu) at der kan være konsekvenser ved at tage noget (som de jo så begge legede med), han er altså 10 mdr og ved ikke at "uhhh nu skal vi dele". Jeg synes helt ærligt at det er for dårligt når nu gog'en godt VIDSTE at det ville gå galt at hun så ikke med det samme afledte Richard med andre legesager. De skal da holde øje med/passe på ham som den "dumme" mindstemand han er. Jeg er med på at de jo ikke kan holde øje 24/7 og at uheld kan ske, at han kan få en på hovedet eller lign. Men når han står og leger med en ting sammen med pigen der altid bider OG de ser det. Så synes jeg altså at de må skride forebyggende ind.

Billedet af hans hånd (på håndleddet) er taget om aftenen inden sengetid og altså mange timer efter bidet. Man kan stadig se det i dag, 2 dage efter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Janni.

Av for søren da! Det må alligevel have gjort pænt ondt  Stakkels Richard. 

Forstår godt din reaktion ang gog'en. Jeg havde reageret på samme måde. Øv øv, træls ting. 

kram til jer begge

Anmeld

16. december 2011

Mettemus

Ork jeg var også blevet sur og lidt løvemor (men der skal så virkelig heller ikke ret meget til)

Nej man kan ikke blive sur på hende, men jeg forstår over hovedet ikke hvorfor hun ikke lige lynhurtigt kunne have flyttet ham selvom hun blev kaldet til noget andet?

Stakkels Richard - det er virkelig leaning the hard way¨

til jer begge to

Anmeld

16. december 2011

AnneBJ

Fuldstændig enig!! Dumme Gog!! 

Hvis hun ikke havde vidst at pigen har tendens til at bide, og der blev kaldt på hende, så måske ok. Men når hun VED det!! Så må den VOKSNE som kaldte, fandme vente!!

Øvbøv! Håber ikke han er traumatiseret og nu aldrig tør lege med piger igen! 

Anmeld

16. december 2011

DK

Jeg ved ikke hvem pigen er, men tænker da at Richard lige går i en runde uden om hende fremover? Det håber jeg i alt fald at han gør.

Og ja, hvis det var en one-time-thing, så var det jo som det var. Men når hun VIDSTE at hun tit bider og at det var en dum situation, så er det bare ikke ok

Anmeld

16. december 2011

Rødhætte

DK skriver:

Ja, altså så er det heller ikke værre, men en arrig lille pige i vuggestuen har bidt Richard.

Pædagogerne siger flg. om det "vi så at han stod ved siden af pigen i det lille legekøkken. De legede begge med samme opvaskebalje. Jeg ville gå hen og tage ham væk da jeg ved at hun tit bider, men så var der en af de voksne der lige kaldte og så nåede jeg det ikke før Richard lidt efter satte i et hyl og så var blevet bidt. Jeg ved ikke præcist hvad der er sket, men jeg tror at Richard måske har prøvet at ville tage opvaskebaljen fra hende".

Nå. Altså jeg er som sådan ikke sur på den lille pige, man kan vel ikke være sur på andres børn over deres handlinger når de er under tre år.

MEN, den skide gog, som godt VIDSTE at det ville gå galt og alligevel lige blev distraheret. ØV. Altså Richard er den aller mindste og de piger der er er noget ældre end ham. Tænker at den yngste pige lige er blevet 2 år. Richard ved ikke (før nu) at der kan være konsekvenser ved at tage noget (som de jo så begge legede med), han er altså 10 mdr og ved ikke at "uhhh nu skal vi dele". Jeg synes helt ærligt at det er for dårligt når nu gog'en godt VIDSTE at det ville gå galt at hun så ikke med det samme afledte Richard med andre legesager. De skal da holde øje med/passe på ham som den "dumme" mindstemand han er. Jeg er med på at de jo ikke kan holde øje 24/7 og at uheld kan ske, at han kan få en på hovedet eller lign. Men når han står og leger med en ting sammen med pigen der altid bider OG de ser det. Så synes jeg altså at de må skride forebyggende ind.

Billedet af hans hånd (på håndleddet) er taget om aftenen inden sengetid og altså mange timer efter bidet. Man kan stadig se det i dag, 2 dage efter.

Nu går jeg nok desværre lidt imod strømmen . Jeg synes virkelig det er synd for Richard at han sådan skulle bides - Uden tvivl!! Men jeg er selv GOG i en vuggestue og ved hvor hurtig sådan et bid kan ske selvom pædagogen var på vej ville det alligevel kunne ske på et sek. Dog nu hvor hun ved at pigen muligvis vil bide synes jeg selvfølgelig også hun skulle været gået der hen med det samme. Pointen er nok bare at det kunne være sket alligevel. Og desværre får de mange knubs.. Selvom vi som GOGGER gør alt hvad vi kan for at forhindre det! Vi kommer jo også til at holde af de små pusser!

Anmeld

17. december 2011

DK

Jeg er meget enig med dig. Jeg var faktisk heller ikke sur på VS før at hun sagde det med at hun godt havde tænkt "det er en farlig situation" men så alligevel ikke gjort noget.

For jeg ved godt at de kommer hjem med skrammer. Richard er allerede kommet hjem med bokser-læbe/og blodigt tandkød flere gange, fordi han blev rendt over ende af børnehavebørnene i fællesrummet. Men vil han lege med de store så må man jo forvente lidt knubs. Og jeg vil da heller ikke kunne sige at Richard ikke engang vil kunne finde på at give et andet barn en på kassen, hvis i hår (har han allerede gjort) eller skubbe/bide osv. Og selvfølgelig kan det ikke stoppes, altså så skulle ungerne jo lege i hver sin lille kasse.

Jeg har netop valgt vuggestuen pga deres GODE uddannede personale som jeg normalt er glad for. Både min mor, moster og to storesøstre er gogger, så jeg har skam meget respekt for uddannelsen og de gæve kvinder der påtager sig det store ansvar det er at passe vores andres børn

Men lige det der at at hun sagde at hun godt tænkte det, men så alligevel ikke fik gjort det. Øv, det var altså træls. Heldigvis er mærkerne da næsten helt gået væk nu! (desværre kigger jeg mistænksomt på alle de små piger i kjole med rottehaler i vs).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.