Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ligner min da jeg testede 1. gang.. Det var osse før testdag, men jeg havde en fornemmelse. -og jeg har da en sprællevende søn på 19 mdr.
Tillykke!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg lånte lige billedet, og ændrede i farverne.Jeg kan sagtens se to streger
For mig at se så....
Prøv igen på testdagen..så tror jeg den er helt sikker
Så et forsigtigt tillykke herfra.KærligstSussie
Anonym skriver: Jeg har testet 3 dage før forventet mens, jeg ved godt jeg ikke burde, men testen lå bare der og skreg efter at blive brugt Men hvad ser i??Begge billeder er af samme test.
Jeg har testet 3 dage før forventet mens, jeg ved godt jeg ikke burde, men testen lå bare der og skreg efter at blive brugt Men hvad ser i??Begge billeder er af samme test.
Jeg kan se en utydelig streg :-)
DortheSimonsen skriver: Jeg lånte lige billedet, og ændrede i farverne.Jeg kan sagtens se to streger
Åh det var smart ;-)
Ihh... Krydser alt hvad jeg kan :-)
Jeg kan se en tyk streg og en meget tynd streg, altså to streger! Men PAS NU PÅ med at teste før tid, det kan snyde dig Et lille bitte forsigtigt tillykke
Tak for svar allesammen, venter i spænding til søndag morgen :-)
Ligner den jeg tog to dage før forventet mens og han er snart 4 mdr
Jeg kan sagtens se to streger, den er bare ikke så tydelig endnu, vent en uge så burde du kunne se stor forskel
Tillykke
strejen er meget tynd, det var den os på Min og jeg er ikke gravid har fået mange posittive med valmed , og er altså stadig ikke gravid men jeg håber da for dig at du er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128