MD-skanning med tykke Liam:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Koen.

Hej piger

Så har vi været til MD-skanning og alt var helt perfekt, Han var meget utilfreds med at blive skannet og sygeplejerskens hånd fik nogle kraftige spark med på vejen

Skal dog skannes igen i uge 30 da Han var ret tyk, ca 2 uger for tyk eller som hun sagde 23% over gennemsnittet og da jeg jo er en lille fis skal Han holdes lidt øje med

Men har nu et stk lækker perfekt 342 grams dreng i maven for stor eller ej vi er lykkelige, da MD skanningen med vores datter ikke var lige så god

. Tanja, Lærke og Liam (18+6)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

l.kjoeller

tanja. skriver:

Hej piger

Så har vi været til MD-skanning og alt var helt perfekt, Han var meget utilfreds med at blive skannet og sygeplejerskens hånd fik nogle kraftige spark med på vejen

Skal dog skannes igen i uge 30 da Han var ret tyk, ca 2 uger for tyk eller som hun sagde 23% over gennemsnittet og da jeg jo er en lille fis skal Han holdes lidt øje med

Men har nu et stk lækker perfekt 342 grams dreng i maven for stor eller ej vi er lykkelige, da MD skanningen med vores datter ikke var lige så god

dejligt. det vejede min lille pige også og jeg var 20+1 så de 2 uger lyder rigtigt

Anmeld

16. december 2011

N1

tanja. skriver:

Hej piger

Godt at høre at alt var som det skulle være 

Hellere for tyk end for tynd/lille - det er jo bare et tegn på at han trives 

Anmeld

16. december 2011

NNL

Stort tillykke, hvor må det være fantastisk med en veloverstået MD Glæder mig så meget til på fredag hvor det er vores tur, kan ikke vente til vi skal se Lillen, og forhåbentligt høre hvad det er for en

Anmeld

16. december 2011

DinNabo

tanja. skriver:

Hej piger

Tillykke. Ja det var da en smule over gennemsnittet Men som de andre siger. Helelr for stor end for lille!

mvh
Anja

Anmeld

17. december 2011

Koen.

Tak piger, ja bare Han har det godt så skidt om Han er en basse Han er vores basse

Anmeld

17. december 2011

Camillee

Heheh tykke Liam?
skønt med en vellykket scanning (:

Anmeld

17. december 2011

Kruse90

nuurh hvor er han søøød Tyk eller ej.

Hvad vil de holde øje med? Kan det være graviditetssukkersyge eller??

Anmeld

17. december 2011

Koen.

Kruse90 skriver:

Tnuurh hvor er han søøød Tyk eller ej.

Hvad vil de holde øje med? Kan det være graviditetssukkersyge eller??

Tak de vil holde øje med at Han ikke bliver for stor til at jeg kan føde ham selv, for er jo ret lille af bygning så skal helst ikke ende med en 5 kgs baby for så bliver jeg sat i gang før tid

Anmeld

17. december 2011

Kruse90

tanja. skriver:

Tak de vil holde øje med at Han ikke bliver for stor til at jeg kan føde ham selv, for er jo ret lille af bygning så skal helst ikke ende med en 5 kgs baby for så bliver jeg sat i gang før tid

nuurh okay
Men godt de holder øje med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.