10 årige er blevet mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2011

X0

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Corn

At til trods for at vi ønsker at beskytte vores børn/unge, så finder naturen selv sin vej...

Realiteten er hos nogen den,  at den seksuelle lavalder ikke helt lever op til den faktiske lyst hos piger.

Vi seksualisere mere og mere i børnenes omverden og pigerne modnes tidligere og tidligere, og selvom disse piger har lysten og kroppen til det, så er de ikke nødvendigvis klar over hvilke konsekvenser det kan få.

Anmeld

16. december 2011

stud mor

Jeg syntes det er ulækkert.. Hvordan kan en pige på 10 år havde lyst til at have sex, der må være noget helt galt. Tror ikke det værken vil gavne hende eller barnet hvis det bliver ved hende. Jeg vil syntes det skal i plejefamilie, evt et sted hvor moren også kan være. 

Anmeld

16. december 2011

X0

ark skriver:

Jeg syntes det er ulækkert.. Hvordan kan en pige på 10 år havde lyst til at have sex, der må være noget helt galt. Tror ikke det værken vil gavne hende eller barnet hvis det bliver ved hende. Jeg vil syntes det skal i plejefamilie, evt et sted hvor moren også kan være. 

Som der også står i artiklen så overvejer myndighederne at hendes forældre skal være værger for det lille barn.

og hvis vi åbner for tv'er er der sex overalt, så børnene lærer af det, og selvom de måske tror det kan være en leg så kan der komme meget mere ud af det

Anmeld

16. december 2011

Rødhætte

X0 skriver:

http://avisen.dk/touch/10-aarig-bliver-mor_136339.aspx

Hvad syntes i ?

Jeg synes bestemt ikke barnet skal vokse op ved en 10 årig lige meget hvor "voksen" pigen opføre sig. Og kan slet ikke forstå at en pige på 10 år har sex.. Synes heller ikke den pige på billede ser ud til at være 10 år. I artiklen nævner de at et barn på 6 år er blevet mor det ved jeg simpethen ikke om jeg tror på.. Kroppen burde jo ingen gang kunne blive gravid i den aldre.

Anmeld

16. december 2011

stm2812

Rødhætte skriver:

Jeg synes bestemt ikke barnet skal vokse op ved en 10 årig lige meget hvor "voksen" pigen opføre sig. Og kan slet ikke forstå at en pige på 10 år har sex.. Synes heller ikke den pige på billede ser ud til at være 10 år. I artiklen nævner de at et barn på 6 år er blevet mor det ved jeg simpethen ikke om jeg tror på.. Kroppen burde jo ingen gang kunne blive gravid i den aldre.

Det tænkte jeg også lige da jeg så billedet. Hendes hud ser da noget mere ..øhm.. hærdet ud end en 10-åriges

Anmeld

16. december 2011

KLN

Er egentlig lidt chokket over, at det overhovedet kan lade sig gøre. Har aldrig hørt om nogen, der har fået sin menustration så tidligt..

Anmeld

16. december 2011

X0

Rødhætte skriver:

det er jo meget forskellig hvornår ens pupertet starter, i min klasse var der en pige der allerede i 2 klasse fik sin mens . 

men ja jeg syntes bestemt heller ikke et barn på 10 burde være mor eller være i stand til at kunne levere en baby.

Anmeld

16. december 2011

Misa

Det er en gammel artikel.. Kan huske i 2010 da artiklen kom frem..

Mener ikke at hun fik barnet hos sig. det blev vidst bort adopteret (heldigvis)

Anmeld

16. december 2011

X0

-Miras_Mor- skriver:

Det er en gammel artikel.. Kan huske i 2010 da artiklen kom frem..

Mener ikke at hun fik barnet hos sig. det blev vidst bort adopteret (heldigvis)

nå okay, det er da betryggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.