forældre sigtet for spædsbarnsvold...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2009

Kariina

Jeg forstår bare ikke hvad der foregår oppe i deres hoveder.. Og så endda dem begge 2...

Godt nok spændt på at høre hvad der sker med dem.. Dommene er desværre alt for milde når sådan noget sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Fam. Madsen

føj føj føj.... hvor er det bare grimt tænk sig de kan finde på det håber virkelig at de får en ordenlig straf for det de har gjort...

Anmeld

26. februar 2009

Mormilla

Fatter ikke at folk kan finde på sådan noget!!! Hvorfor få et barn, hvis de ikke vil passe godt på det!!! Håber at de kommer bag tremmer og aldrig får børn igen!!!!

Anmeld

26. februar 2009

Plysbjørnen

rikkekrogh skriver:

Stakkels barn... håber den klarer den. Jeg tvivler på at forældrene bevidst har ville skade - det håber jeg sgu ikke, men man kan komme laaaaangt ud.
Min søn skreg uafbrudt i de første 3 mdr - sådan føles det i hvert fald.
Nogle gange var jeg nødt til at gå min vej og trække vejret DYBT.
Ja jeg har sågar oplevet at jeg blev sur på ham, og har vist også råbt at han skulle holde k*&%"#....

Så fik jeg det skidt og skyndte mig at kysse ham.

Men der er sgu SÅ mange andre måder at få ro på end at ruske... det bør de fleste være for kloge til.

Min søn skreg uafbrudt i de første 3 mdr - sådan føles det i hvert fald.
Nogle gange var jeg nødt til at gå min vej og trække vejret DYBT.
Ja jeg har sågar oplevet at jeg blev sur på ham, og har vist også råbt at han skulle holde k*&%"#...

Nøj hvor er jeg enig med dig... Min søn gjorde nøjagtig det samme... Så jeg forstår 100%, jeg endte gerne med at sidde og tude med ham i armene efter at jeg havde skældt ham ud...

Anmeld

26. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg læste det godt. Det gør bare ondt inden i at læse den slags... Men jeg kan bare ikke lade være!!!

Anmeld

26. februar 2009

Tina2

Ja, det er bare så forfærdeligt!!!! Sådanne mennesker burde ikke hava barnet tilbage, men det får de sgu alligevel, ingen tvivl om det:-S

Stakkels lille pige...... Hun har ikke selv bedt om at få så sindssyge forældre:-( Lille mus..... Tænk at de kan gøre det

Tænk hvad det kan gøre ved hende senere i livet at de har gjort det..... Da jeg hørte det i radioen idag, hørte jeg i samme radioavis om en der havde solgt en masse narko, og at han kunne risikere op til 16 års fængsel.......!

Hvad sker der for mennesker som mishandler og misbruger deres stakkels børn? Ikke en skid! De sidder jo kun kort tid, hvad er det dog for et sygt system vi har, jeg fatter det ikke!!!!!

Anmeld

27. februar 2009

JonTri

Trold skriver:

Nøj hvor er jeg enig med dig... Min søn gjorde nøjagtig det samme... Så jeg forstår 100%, jeg endte gerne med at sidde og tude med ham i armene efter at jeg havde skældt ham ud...

Det er da rart at man ikke er alene om at have den slags forbudte følelser, som at råbe af et spædbarn... det hjælper jo heller ikke. Ja der blev fældet en del tårer her den første tid. Ret frustrerende, når man havde forestillet sig noget andet... .
Hey og go' weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.