Fader penge, med bopæl i andet land??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa. Er der nogen som kan fortælle om jeg mister fader pengene ved at jeg måske flytter til udlandet med min datter.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Toshiba

Hejsa. Er der nogen som kan fortælle om jeg mister fader pengene ved at jeg måske flytter til udlandet med min datter.. ?

ved ikke så meget om det med penge..

men husk i skal være enige hvis barnet skal flytte til udlandet (hvis der er fælles forældremyndighed)

Anmeld

16. december 2011

Jose og emils mor

Det gør du ikke, hvis far altså skriver under på at du flytter udenlands

Anmeld

16. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Toshiba skriver:

ved ikke så meget om det med penge..

men husk i skal være enige hvis barnet skal flytte til udlandet (hvis der er fælles forældremyndighed)

Har fuld. Han er slet ikk i billedet.. Men vidste godt det sku være med hans sametygge..

Anmeld

16. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jose og emils mor skriver:

Det gør du ikke, hvis far altså skriver under på at du flytter udenlands

Han kommer vidst ikk til at skal skrive noget. :s

Anmeld

16. december 2011

Jose og emils mor

Ja, så ved jeg det ikke. For hvis I har fælles forældremyndighed, må du jo ikke rejse uden at han går med til det?. Jeg er ikke sikker

Min kærestes x tog deres 2 børn til usa - men han skrev under på det. Og han bliver trukket i børnebidrag hver mdr.

Jeg tror du skal kontakte statsamtet, for at være sikker inden du gør noget

Mvh Kristine

Anmeld

16. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har snakket med stats forvaltningen, og selvom jeg flytter til udlandet med min datter, vil han stadig skulle betale, da han jo ikk bare ophøre som hendes bio far

-Det rigtig at ved at skulle rejse så skal der sammentygge til, hvis der er fælles forældremyndighed.

-Men hvis den barnet bor ved vil flytte. Må personen gerne det. Også selvom der er langt mellem far og mor, det kan dog være at den som barnet bor ved selv må ofre lidt til tranporten så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.