pletbløder konstant.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Anonym trådstarter

Min krop er helt ude af drift..... det nu snart 5 mdr siden jeg lå på sygehuset og blev mor...... og jeg har ikke gået og bestilt andet end at pletbløde konstant, der kan gå 1-5 dage hvor jeg ikke bløder og så kommer mens smerterne kort tid efter og så bløder jeg gammelt og lidt mere frisk blod ! det svinger lidt, ;/ kunne det ha noget med amningen at gøre evt ?????????? jeg har både været til læge med det, og ikke mindst sygehuset for at blive scannet, og man fandt intet, alt var som det skulle være.... men hvorfor dælen pletbløder jeg så hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Min krop er helt ude af drift..... det nu snart 5 mdr siden jeg lå på sygehuset og blev mor...... og jeg har ikke gået og bestilt andet end at pletbløde konstant, der kan gå 1-5 dage hvor jeg ikke bløder og så kommer mens smerterne kort tid efter og så bløder jeg gammelt og lidt mere frisk blod ! det svinger lidt, ;/ kunne det ha noget med amningen at gøre evt ?????????? jeg har både været til læge med det, og ikke mindst sygehuset for at blive scannet, og man fandt intet, alt var som det skulle være.... men hvorfor dælen pletbløder jeg så hele tiden

Jeg syntes at du må slå i bordet overfor lægen og kræve nye undersøgelser eller anden hjælp. Evt henvisning til gynækolog eller noget. Det der kan du ikke leve med. Jeg har hørt om det før med en som blev ved med at bløde og hun fik hjælp så det stoppede. Kan bare ikke lige huske hvordan.

God bedring  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.