Madras til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Camulla

Vi har lige købt en kravlegård af min mands kollega i str. 80X86 cm. Troede at der fulgte madras med til den slags, men åbenbart ikke. Han siger, at de bare brugte et tykt fleecetæppe? Det er da ikke særlig blødt, er det? Jeg vil da gerne have en madras i... Hvad bruger I andre og kan man købe en madras til den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Mutti2B

Tænker om du ikke kan købe en skummadras og skære den til så den passer i målene?

Anmeld

15. december 2011

camillakrath

Camulla skriver:

Vi har lige købt en kravlegård af min mands kollega i str. 80X86 cm. Troede at der fulgte madras med til den slags, men åbenbart ikke. Han siger, at de bare brugte et tykt fleecetæppe? Det er da ikke særlig blødt, er det? Jeg vil da gerne have en madras i... Hvad bruger I andre og kan man købe en madras til den??

Ej det lyder da ikke så rart for baby

Vi har en madras dertil. Men den fulgte med da vi købte den.

Jeg ved at man kan købe madrasser til nogen kravlegårde, men ved ikke om der er mange forskellige mål?

Anmeld

15. december 2011

Nitz - <3 David

Camulla skriver:

Hejsa
Vi har købt dette: http://www.babytrold.dk/shop/kravlegaardstaeppe-80 x80-634p.html

Det er rimelig tykt Vi har jo så ikke taget det i brug endnu.. Men det virker rimelig tykt..

Anmeld

15. december 2011

Camulla

Mutti2B skriver:

Tænker om du ikke kan købe en skummadras og skære den til så den passer i målene?

Jo, det var da selvfølgelig en mulighed Tak  

Anmeld

15. december 2011

MetteS81

Du kan købe en skummadras der er lavet i lige præcis de mål...vi købt en hos "hyndeskrædderen" i Brønshøj og det tog kun et par minutter, så var den skåret ud og kostede omkring 70,-  

Ved ikke lige hvor du bor, men der er sikkert et sted i nærheden du kan finde en lignende butik..

Anmeld

15. december 2011

Camulla

MetteS81 skriver:

Du kan købe en skummadras der er lavet i lige præcis de mål...vi købt en hos "hyndeskrædderen" i Brønshøj og det tog kun et par minutter, så var den skåret ud og kostede omkring 70,-  

Ved ikke lige hvor du bor, men der er sikkert et sted i nærheden du kan finde en lignende butik..

Ja, der var lige en der foreslog det samme og jeg ved præcis hvor der ligger sådan en forretning. Så det er da det jeg gør! Tak for dit svar 

Anmeld

15. december 2011

MetteS81

Camulla skriver:

Ja, der var lige en der foreslog det samme og jeg ved præcis hvor der ligger sådan en forretning. Så det er da det jeg gør! Tak for dit svar 

Velbekommen

Anmeld

15. december 2011

Kløver

KAn Du, jeg har selv lige købt en i ønskebørn bare til kravlegården som er et nr større, men de forhandler til begge størrelser :-)

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Jeg købte en på tilbud til 100 kr i Kære Børn  Den er dejlig tyk og blød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.