Spørgsmål om Nupo??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Kan man drikke nupo til morgenmad og middagsmad også spise alm aftensmad? og stadigvæk tabe sig? 

Og er 3 måltider nok eller skal der ligges andre ind og hvad kan man evt spise der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Kan man drikke nupo til morgenmad og middagsmad også spise alm aftensmad? og stadigvæk tabe sig? 

Og er 3 måltider nok eller skal der ligges andre ind og hvad kan man evt spise der? 

Det har jeg gjort i hvert fald

Nupo morgen, frugt eller grønt formiddag, Nupo til middag og frugt/grønt resten af dagen indtil aftensmad. Masser af vand, og ikke mere aftensmad end du har brug for

Jeg har tabt omkring 1 kg om ugen på den måde.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Det har jeg gjort i hvert fald

Nupo morgen, frugt eller grønt formiddag, Nupo til middag og frugt/grønt resten af dagen indtil aftensmad. Masser af vand, og ikke mere aftensmad end du har brug for

Jeg har tabt omkring 1 kg om ugen på den måde.

Tak for svar, det vil bare være så nemt og hurtigt for mig om morgenen og til middag også kan jeg spise sammen med familien om aftenen. 

Anmeld

15. december 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Tak for svar, det vil bare være så nemt og hurtigt for mig om morgenen og til middag også kan jeg spise sammen med familien om aftenen. 

Lige præcis - det er også derfor jeg har valgt at gøre det på den måde! Og jeg glææder mig altid sådan til aftensmaden på den måde

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Lige præcis - det er også derfor jeg har valgt at gøre det på den måde! Og jeg glææder mig altid sådan til aftensmaden på den måde

Nemlig, sådan tror jeg også jeg vil gøre, for er faktisk ikke voldsom sulten om morgenen eller til middag, så mon ikke det lykkedes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.