Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med et gavekort til et spa/kur ophold eller til et weekendophold.. Det er da lige noget nygifte kan bruge...
Mor-til-asta-09 skriver: Hvad med et gavekort til et spa/kur ophold eller til et weekendophold.. Det er da lige noget nygifte kan bruge...
michelledam skriver: Hehe det er de så tit. De rejser meget da de begge er førtidspensionister. Og de tager tit en afbudsrejse. Så det er ikke så specielt desværre
Hehe det er de så tit. De rejser meget da de begge er førtidspensionister. Og de tager tit en afbudsrejse. Så det er ikke så specielt desværre
Nej det kan jeg godt se Hvad med et familiebillede???
Mor-til-asta-09 skriver: Nej det kan jeg godt se Hvad med et familiebillede???
Hvad med....
http://www.oplevelsesgaver.dk - helikoptertur, se Danmark eller helikoptersimulator... kørekort til kampvogn...ubådskaptajn for en dag...glaspuster for en dag.... bodymbumping etc etc etc.... se om noget af det kunne være for dem og tillykke til dem.
eller
Turen går til-bøger. Du kan jo indiskret spørge hvor de skal hen næste gang... og så købe bogen til det pågældende sted.
michelledam skriver: Ja det kunne være en god ide. Men tror ikke vi kan nå og få tid og taget billeder til torsdag
Ja det kunne være en god ide. Men tror ikke vi kan nå og få tid og taget billeder til torsdag
Så kunne i jo lave en slags gavekort på en forsinket gave, også bare give en lille ting fra jeres barn Også få taget et billede, også give senere
Hvor godt..... Det lyder som min far og hans nye kone blev gift, de ønskede sig en bærbar computer til deres bryllup. Ved ikke om det kunne være en idé?
Vi blev "pludselig" en stor familie, da hun har tre børn, og vi er to søstre, så vi var mange om gaven
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128