Min far skal giftes igen:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2011

Mother-love

Ja som der står så skal min far giftes med hans kæreste som han har været sammen med i 3 år. Det er fantastisk. Han har fået det så godt efter han har mødt hende. Og hun er også bare så kærlig og dejlig en person.

Min far er 47 og hun er 49 hvad skal jeg dog give dem.

Hjælp har i nogle ideer. De skal giftes den 22. December i år. Så det er jo lige om hjørnet. Men synes jeg er på bar bund for hvad jeg skal give dem for de har alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Mor-til-asta-09

Hvad med et gavekort til et spa/kur ophold eller til et weekendophold.. Det er da lige noget nygifte kan bruge...

Anmeld

15. december 2011

Mother-love

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvad med et gavekort til et spa/kur ophold eller til et weekendophold.. Det er da lige noget nygifte kan bruge...

Hehe det er de så tit. De rejser meget da de begge er førtidspensionister. Og de tager tit en afbudsrejse. Så det er ikke så specielt desværre

Anmeld

15. december 2011

Mor-til-asta-09

michelledam skriver:

Hehe det er de så tit. De rejser meget da de begge er førtidspensionister. Og de tager tit en afbudsrejse. Så det er ikke så specielt desværre

Nej det kan jeg godt se Hvad med et familiebillede???

Anmeld

15. december 2011

Mother-love

Mor-til-asta-09 skriver:

Nej det kan jeg godt se Hvad med et familiebillede???

Ja det kunne være en god ide. Men tror ikke vi kan nå og få tid og taget billeder til torsdag

Anmeld

15. december 2011

Hasselnødden

Hvad med....

http://www.oplevelsesgaver.dk - helikoptertur, se Danmark eller helikoptersimulator... kørekort til kampvogn...ubådskaptajn for en dag...glaspuster for en dag.... bodymbumping etc etc etc.... se om noget af det kunne være for dem  og tillykke til dem.

eller

Turen går til-bøger. Du kan jo indiskret spørge hvor de skal hen næste gang... og så købe bogen til det pågældende sted.

Anmeld

15. december 2011

Mor-til-asta-09

michelledam skriver:

Ja det kunne være en god ide. Men tror ikke vi kan nå og få tid og taget billeder til torsdag

Så kunne i jo lave en slags gavekort på en forsinket gave, også bare give en lille ting fra jeres barn Også få taget et billede, også give senere

Anmeld

15. december 2011

Dot D

Hvor godt..... Det lyder som min far og hans nye kone blev gift, de ønskede sig en bærbar computer til deres bryllup. Ved ikke om det kunne være en idé?

Vi blev "pludselig" en stor familie, da hun har tre børn, og vi er to søstre, så vi var mange om gaven

Anmeld

15. december 2011

Mother-love

15. december 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hvad med en stor gavekurv fyldt med en masse lækkerier.
Chokolade, Champange, duftlys, blandet nødder, konfekt, massage olie og andet i den stil. Så de rigtig kan hygge :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.