Gravid og kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2011

christinak

Vi har kat herhjemme, hun går for det meste inde om vinteren og ude om sommeren.Det er min mand der tømmer Bakken herhjemme men han er på forretningsrejse og så må jeg jo tømme den.Havde plastik poser på begge hænder og meget go hånd hygiejne bagefter kan det stadig smitte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

MorTil4<3

christinak skriver:

Vi har kat herhjemme, hun går for det meste inde om vinteren og ude om sommeren.Det er min mand der tømmer Bakken herhjemme men han er på forretningsrejse og så må jeg jo tømme den.Havde plastik poser på begge hænder og meget go hånd hygiejne bagefter kan det stadig smitte?

vi du sørger for at bruge engangs hansker du smider ud bagefter, og ellers vasker dine hænder godt og slutter af med en gang sprit så er du vist helt sikker hehe

jeg er selv nød til det herhjemme når min mand er ude, og min læge siger det er ok, bare jeg gør sådan

Anmeld

15. december 2011

Tona

christinak skriver:

Tror i alt fald at der er lille risiko. Jeg gjorde det også selv en eller to gange da jeg var gravid når min kæreste ikke var der. Jeg valgte også at tage åndedrætsværn på for ikke at indånde noget, men ved ikke om det gør nogen forskel. Tror ikke at du skal bekymre dig

Anmeld

15. december 2011

christinak

MilleMus1988 skriver:

vi du sørger for at bruge engangs hansker du smider ud bagefter, og ellers vasker dine hænder godt og slutter af med en gang sprit så er du vist helt sikker hehe

jeg er selv nød til det herhjemme når min mand er ude, og min læge siger det er ok, bare jeg gør sådan

Har desværre ikke noget sprit herhjemme men har nok vasket hænder 5 gange nu

Anmeld

15. december 2011

christinak

Amandas-mor skriver:

Tror i alt fald at der er lille risiko. Jeg gjorde det også selv en eller to gange da jeg var gravid når min kæreste ikke var der. Jeg valgte også at tage åndedrætsværn på for ikke at indånde noget, men ved ikke om det gør nogen forskel. Tror ikke at du skal bekymre dig

Har overvejet det med åndedræts værn

Anmeld

15. december 2011

Jonatansmor

christinak skriver:

Har overvejet det med åndedræts værn

Det smitter ikke via luftvejene - så det behøver du ikke

Anmeld

15. december 2011

fairlady

det der er i kattelort, er noget der smitter ved dårlig hygiejne, ligesom sygdomsfremkaldende bakterier. Vask derfor hænderne godt efter du har tømt kattebakken, så skulle der ikke være nogen fare.

Pas bare på at du ikke fører smitten rundt via hånd mv.

Lidt omtanke så er der ingen fare.

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Så længe du sørger for at vaske hænderne grundigt bagefter, så sker der ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.