JM og uge 35+0 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2011

oOhelene&larsOo

Såååå er jeg hjemme igen efter en tur ved JM...  iiiiih altså en STOR en guldklump vi venter os. Er i dag i uge 35+0 og vi venter os en dreng på gode 2700 gram så lidt over gennemsnittet er han  så JM mente helt bestemt han nok ville blive omkring de 3800 og 4000 gram ved fødsel  han havde taget 1100 gram på, på 5 uger  alt er som det skal være ellers   nu er der ikke længe til igen  iiiiih jeg glæder mig... 

en lille glædes tråd fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Nessie

Såååå er jeg hjemme igen efter en tur ved JM...  iiiiih altså en STOR en guldklump vi venter os. Er i dag i uge 35+0 og vi venter os en dreng på gode 2700 gram så lidt over gennemsnittet er han  så JM mente helt bestemt han nok ville blive omkring de 3800 og 4000 gram ved fødsel  han havde taget 1100 gram på, på 5 uger  alt er som det skal være ellers   nu er der ikke længe til igen  iiiiih jeg glæder mig... 

en lille glædes tråd fra mig 

Hvor er det dejligt at det går som det skal, og han tager fint på

Det gør ikke noget med store babyer, de er skønne
(min egen vejede 4.090 og var 54 lang )

Anmeld

16. december 2011

oOhelene&larsOo

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt at det går som det skal, og han tager fint på

Det gør ikke noget med store babyer, de er skønne
(min egen vejede 4.090 og var 54 lang )

det virkelig bare utrolig dejligt og få bekræftet når de har det godt derinde 

nix der er intet galt i det  jeg selv vejede de der 3800 og kæresten vejede de der 4000-4100 gram, så det er ikke utænkeligt at han også kommer derop omkring og veje det  glæder mig bare til og se hvad man har gemt på derinde i så mange måneder og hvordan han ser ud, så nu må de næste uger gerne gå hurtigt 

Anmeld

16. december 2011

Nessie

oOhelene&larsOo skriver:

det virkelig bare utrolig dejligt og få bekræftet når de har det godt derinde 

nix der er intet galt i det  jeg selv vejede de der 3800 og kæresten vejede de der 4000-4100 gram, så det er ikke utænkeligt at han også kommer derop omkring og veje det  glæder mig bare til og se hvad man har gemt på derinde i så mange måneder og hvordan han ser ud, så nu må de næste uger gerne gå hurtigt 

Det er så spændende

Min havde fået en lille hue på, da jeg endelig fik ham hos mig, og jeg blev simpelthen nødt til at kigge med det samme, for at se om han havde hår  Det havde han, et lille fint lag af rødblondt hår

Anmeld

16. december 2011

oOhelene&larsOo

Nessie skriver:

Det er så spændende

Min havde fået en lille hue på, da jeg endelig fik ham hos mig, og jeg blev simpelthen nødt til at kigge med det samme, for at se om han havde hår  Det havde han, et lille fint lag af rødblondt hår

orh hvor sødt  iih jeg glæder mig altså 

Anmeld

16. december 2011

Nessie

oOhelene&larsOo skriver:

orh hvor sødt  iih jeg glæder mig altså 

Det kan jeg godt forstå .

Det er også det mest fantastiske der sker i ens liv

Anmeld

16. december 2011

oOhelene&larsOo

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå .

Det er også det mest fantastiske der sker i ens liv

ja det er det i hvert fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.