Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babylil skriver: Ha ha det er måske en meget god ide, men så ender det måske med at jeg bare braser sammen. Knæene er også ved at være belastede. Ha ha ja vi må se
Ha ha det er måske en meget god ide, men så ender det måske med at jeg bare braser sammen. Knæene er også ved at være belastede. Ha ha ja vi må se
ihhh hvad kan vi så finde på kender du ikke en ældre dame eller herre der har en af de der elektriske scooter du kan låne?? men på den anden side hvis maven så bliver dobbelt så stor er det jo ikke sikkert du kan nå styret hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sweet skriver: ihhh hvad kan vi så finde på kender du ikke en ældre dame eller herre der har en af de der elektriske scooter du kan låne?? men på den anden side hvis maven så bliver dobbelt så stor er det jo ikke sikkert du kan nå styret hehe
Ha ha, sikke en masse gode idéer du har Griner
Jeg tror desværre bare jeg må holde ud et par måneder endnu...
Babylil skriver: Ha ha, sikke en masse gode idéer du har Griner Jeg tror desværre bare jeg må holde ud et par måneder endnu...
ja men du kan nu være stolt af den finde mave og du bære den flot
Flot, flot mave
Sådan så jeg også ud, og jeg havde kun 1 baby derinde
Wauw nogle flotte billeder af dig og de to små...
Babylil skriver: Så er der billeder af tvillingehulen
Så er der billeder af tvillingehulen
ihh en flot baby hule og sp gemmer sig en af hver, hvor dejligt hihi ..
Guuud neeej :O
Hold da helt fast en fantastisk flot mave du har dig, og DU selv er gudesmuk, og dit hår.. Nøj.. Jeg vist, helt betaget a dig
Fortsat god graviditet
Nessie skriver: Flot, flot mave Sådan så jeg også ud, og jeg havde kun 1 baby derinde
Tak tak
Så du sådan ud til din termin eller i samme uge som mig?
Benjamins'mor skriver: Rigtigt smuk babyhule! Og eeeelsker dit hår, hvor er det bare flot!
Rigtigt smuk babyhule! Og eeeelsker dit hår, hvor er det bare flot!
Taaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128