hmmm. ved snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

sweet

Risen skriver:

er for 2 timer siden blødt igennem bind og bukser.. Skal til akut på hvidovre klokken 20.. Orker bare ikke mere.. Er så bange for om der er noget galt med den lille hvis den stadig er der 

krydser finger for alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Muffinmus

håber alt er ok derinde.

Blødte selv i 3 uger on-off uden at der var nogen decideret forklaring og hun har det godt derinde endnu:-)Men var et rent nervevrag de 3 uger og troede hver anden dag at jeg mistede. Nåede at bruge 3200 kr på private scanninger de første 15 uger

Anmeld

15. december 2011

Lotus86

Krydser fingre for at alt er okay med jeres lille baby

En jeg kender, hun styrtblødte helt vildt flere gange igennem hendes graviditet, og hendes datter er altså sund og rask, så det behøver altså ikke betyde at noget er galt.

Anmeld

15. december 2011

M (:

for at scanningen viser, at alt er som det skal være og at du bare har skrøbelige slimhinder..

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Stakkels dig.

Jeg skynder mig et tænde et lys for dig og ønsker inderligt at alt er ok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Risen

Tak for jeres søde tanker og hilsner.. Er netop hjemvendt med en stadig  blinkende hjertebaby, men med MEGET lidt fostervand og en for lille baby.. Så skal til scanning om en uge hvis ikke det er gået til.. Det er bare hårdt det her.. 

Anmeld

15. december 2011

sweet

Risen skriver:

Tak for jeres søde tanker og hilsner.. Er netop hjemvendt med en stadig  blinkende hjertebaby, men med MEGET lidt fostervand og en for lille baby.. Så skal til scanning om en uge hvis ikke det er gået til.. Det er bare hårdt det her.. 

kæmpe kram til dig håber på det bedste

Anmeld

15. december 2011

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Kæmpe og masser fra krydsede fingre for alt går godt!

Anmeld

15. december 2011

M (:

Risen skriver:

for, at bebs tager revanche og vokser helt vildt den følgende uge.. Dejligt, at der trods alt endnu er hjerteblink - så er det håb! 

Håber på en god opdate i næste uge..

Anmeld

15. december 2011

Frk-Lotusblomst

Risen skriver:

Jeg håber sådan for dig alt er ok næste uge... Det er så utrolig frustrerende ikke at vide om man er købt eller solgt.. Jeg kender til den kæmpe følelsesmæssige rutschebane tur du er på og vil bare sige til dig - brug os...... Jeg ved godt det ikke kan give dig ro men det er nu dejligt at snakke med folk om det - det var det ihvrtfald for mig..
Det er ok at råbe og skrige, at have lyst til at sparke til og slå på noget, det er ok at græde....

Du skal have en kæmpe ... Mine tanker vil i næste uge gå til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.