Man kan da blive forskrækket.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Miss P

Idag var jeg ved jordemoderen, og fik målt blodtryk osv.. Da hun så skulle lytte til hjertet, så blev hun stille..

Så sagde hun at hans hjerte slog fr hurtigt, og ville gerne have mig ind på sygehuset for at få lavet sådan et (hedder det kardiragram) sådan et der måler hjerte og spændinger af livmoderen...

Så mig til Aalborg sygehus for at få dette gjordt.. Må indrømme at jeg blev godt bange.. I hvertfald utryk.. Håbede på at det blot var fordi at hun havde skubbet til ham, og ikke at han var stresset..

Da jeg så kom derind, så fik jeg sat de målere på, og skulle trykke på en knap, når jeg kunne mærke ham sparke..

Der lå jeg så i ca 40 min...

HELDIGVIS så var det helt normalt...PUUEHHAA

Det hele kom pludselig tæt på..

Så bettemanden har det godt, har ligt sig klar parat og er skønnet til at veje 3400-3500 gram.

Ville blot dele denne "forskrækkelse" Kan jo være andre oplever det samme, men at der ikke altid er noget at være bange for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Lone Jakobsen

puha det er altid grimt når man bliver sendt videre til fg. man kan slet ikke lade være med at bekymre sig.

godt at jeres baby ikke fejler noget, og sikke en flot vægt han er skønnet til

Anmeld

15. december 2011

Camulla

Miss Misho skriver:

Idag var jeg ved jordemoderen, og fik målt blodtryk osv.. Da hun så skulle lytte til hjertet, så blev hun stille..

Så sagde hun at hans hjerte slog fr hurtigt, og ville gerne have mig ind på sygehuset for at få lavet sådan et (hedder det kardiragram) sådan et der måler hjerte og spændinger af livmoderen...

Så mig til Aalborg sygehus for at få dette gjordt.. Må indrømme at jeg blev godt bange.. I hvertfald utryk.. Håbede på at det blot var fordi at hun havde skubbet til ham, og ikke at han var stresset..

Da jeg så kom derind, så fik jeg sat de målere på, og skulle trykke på en knap, når jeg kunne mærke ham sparke..

Der lå jeg så i ca 40 min...

HELDIGVIS så var det helt normalt...PUUEHHAA

Det hele kom pludselig tæt på..

Så bettemanden har det godt, har ligt sig klar parat og er skønnet til at veje 3400-3500 gram.

Ville blot dele denne "forskrækkelse" Kan jo være andre oplever det samme, men at der ikke altid er noget at være bange for.

Puha søde, det har ikke været sjovt. Har selv ligget der med Micas og det er ikke sjovt! Godt der ingenting var...

Er I ellers ved at være klar? Og vi fik vist aldrig stablet den date på benene, hva??

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Dejligt at alt er som det skal være.
Og Sussie-knus herfra

Anmeld

16. december 2011

Miss P

Camulla skriver:

Puha søde, det har ikke været sjovt. Har selv ligget der med Micas og det er ikke sjovt! Godt der ingenting var...

Er I ellers ved at være klar? Og vi fik vist aldrig stablet den date på benene, hva??

Ja det lettede også meget, da jeg fandt ud af at han var helt okay derinde

Nææhh det fik vi da aldrig arrangeret, men jeg har og er sq også meget handicappet.. Jeg udnytter hver en ikke så handicappet situation til at få nusset lidt om mig selv, manden og familien

Men om ikke andet, så håber jeg på at du har lyst til at lave et babymøde, når vi er så heldige at nå dertil

Knuss´r

Anmeld

16. december 2011

Maja88

kan godt forstå du blev utryk da...

jeg har så prøvet da de kørte det kardiagram eller hvad det hedder, engang jeg var faldet ned af trappen. Der kunne de ikke finde hjertelyd

men så var det fordi de stod og lyttede med vemåleren, så nåede da lige at hilse på 1 læge og en bagvagt og en ekstra læge... så ved udemærket godt hvordan du har haft det.

men dejligt alt var ok og det er da en super vægt på ham hva

Anmeld

16. december 2011

Vivian87

Det var godt det ikke var værre!  Men det er noget af en forskrækkelse at få

Er glad for han har det godt derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.