Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathilde skriver:Held og lykke med flytningen, det bliver spændendeJeg vil meget gerne stemme på dine drenge, men hvilket nummer er de?Knus Mathilde, som måske også skal flytte imorgen
Ihh hvor du vokser sikke fin mave det bliver bare dejligt. hvor langt er det du henne?Ups lige et sidespring.
Zuzet skriver:Hej Vil da lige skrive at jeg stadig er her, men da jeg flytter i morgen er min verden på den anden ende lige nu og ved heller ikke hvornår jeg får net igen.Ellers går alt sådan nogenlunde....men lidt rigeligt at se til.Så til min lille bøn, kunne nogen af jer måske lokkes til at give mine drenge 5 stjerner i denne fotokonkurrence: http://dev.lokaltidningen.se/contestDK/?contest=1baaa5ae988eb14cbae72e000106b03e&sort=high&do=b415bcac0ec476fa78d71aa2d87af9eaVille jo være dejligt at kunne glæde dem med lidt nyt legetøj for når jeg stiger 4000,- i husleje bliver de ikke råd til at meget sjov mere. Håber i alle derude har det godt, og vil blive lykkelig for hver stemme :-)Mange hilsnerLotte, med flyttestress...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128