MD-scanning - 21+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2011

k&k&k&k

Lige en lille update:

Har i dag været til MD-scanning... Det tog lige lidt over en halv time, og det var bare så dejligt at få lov til at ligge og kigge på vores guld så længe :-)

Hendes hjerne var som den skulle, og det væske der skal være i baghovedet var der. Hendes hjerte slog bare derudaf, og der var de fineste 4 hjertekamre og hjertevæg. Hendes nyrer var også placeret rigtigt, og de havde den rigtige størrelse. Hendes blære og mavesæk var der også. Hun fik også målt hendes lårbensknogle og som jordmoderen sagde: Hun er godt nok en langbenet en :-) Hendes vægt er nu 440 g. og hun er ca. 28 cm. lang. Og så blev det endnu engang bekræftet at det er en lille troldepige vi venter os. 

Alt i alt en perfekt baby-Kaya på vej til at blive bagt færdig.

Det er forresten dag nr. 150 jeg er gravid i dag, "kun" 130 dage tilbage :-)

Hilsen k&k.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Kruse90

ihh hvor dejligt, tillykke med den gode scanning.

Vi skal afsted til MD scanning i morgen. Vi glæder os, samtidig med at man selvfølgelig er lidt nervøs

Anmeld

16. december 2011

k&k&k&k

Kruse90 skriver:

ihh hvor dejligt, tillykke med den gode scanning.

Vi skal afsted til MD scanning i morgen. Vi glæder os, samtidig med at man selvfølgelig er lidt nervøs

Det er også dejligt, og især når alt er som det skal være...

Og en meget underlig fornemmelse når man kan se den lille bevæge sig på skærmen og samtidig kan mærke det 

Jeg er sikker på at atl nok skal gå godt.. Glæder mig til en update, hvis vi får sådan en 

Anmeld

16. december 2011

Kruse90

k&k skriver:

Det er også dejligt, og især når alt er som det skal være...

Og en meget underlig fornemmelse når man kan se den lille bevæge sig på skærmen og samtidig kan mærke det 

Jeg er sikker på at atl nok skal gå godt.. Glæder mig til en update, hvis vi får sådan en 

Selvfølgelig får i en senere idag
Når jeg har været hjemme hos min forældre

Så det bliver nok i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.