Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en smuk mave.. Og enormt smuk kommende mor.. De tre sten du har henover det ene bryst, hvordan er de lavet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange mange tak Det er piercinger de er blevet lavet i kbh hos en piercer. Man kan se på google eller youtube hvordan de bliver lavet. de hedder dermal anchor
Aalexandra skriver: Mange mange tak Det er piercinger de er blevet lavet i kbh hos en piercer. Man kan se på google eller youtube hvordan de bliver lavet. de hedder dermal anchor
Selvtak.. Ihhh havde ellers håbet det var sådan nogle klistermærker er de nemme nok at tage ud hvis og når man ikke gider have dem længere?
Nej jeg tror faktisk de er ligeså slemme at få ud som de er at få i og det kan nok ikke gøres selv men det gør slet ikke så ondt at få lavet som jeg troede
Aalexandra skriver: Nej jeg tror faktisk de er ligeså slemme at få ud som de er at få i og det kan nok ikke gøres selv men det gør slet ikke så ondt at få lavet som jeg troede
endnu mere øv.. så tror jeg hellere jeg må springe over.. de var ellers bare lige så fine
hehe tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128