Søger hus eller lejligehed i Hanstholm ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Nolle

Jeg/Vi ville til Hanstholm at bo, eller megetnær hanstolm. Da min kæreste er fisker, så kommer han mere hjem vis vi bor tætter på. vi er osse i Hanstholm HVER dag han ikke er ude at sejle og det er 50 km begge veje og det er alligevel en lang tur.

Jeg har kigget på boligpotalen og der var ikke noget der var "stor" nok. Så er der nogen der kender andre hjemmesider eller en der lejerhuse/lejeligeheder ud u hanstholm eller der omkring. Det kunne være en stor hjælp. 

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

An&Jo

schonert skriver:

Jeg/Vi ville til Hanstholm at bo, eller megetnær hanstolm. Da min kæreste er fisker, så kommer han mere hjem vis vi bor tætter på. vi er osse i Hanstholm HVER dag han ikke er ude at sejle og det er 50 km begge veje og det er alligevel en lang tur.

Jeg har kigget på boligpotalen og der var ikke noget der var "stor" nok. Så er der nogen der kender andre hjemmesider eller en der lejerhuse/lejeligeheder ud u hanstholm eller der omkring. Det kunne være en stor hjælp. 

Håber nogen kan hjælpe

kender ikke rigtig andre steder, men hvis i kan få fat i lokalavisen, så kan i sikkert finde noget deri gennem..

Anmeld

16. december 2011

Kris89

prøv at google hanstholm eller thisted posten... mener også thisted.dk har opslag fra hanstholm.

Anmeld

16. december 2011

Nolle

mange tak .. synes bare ikke rigtig noge kan finde nogen der lejer ud nogen steder i hanstholm .. lidt røv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.