Økonomisk friplads i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Mettemus

Vores søn skal starte i dagpleje til januar - fuld tid. Da jeg er studerende og min kærestes løn ganske beskeden, har vi overvejet at søge delvis økonomisk friplads.

Er der nogen af jer der ved hvordan de regner det ud - hvornår er man berettiget til det? Jeg har forsøgt at finde en udregningsmodel for vores kommune, men uden held.

Håber på masser af svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

LSU

Hvilken kommune er det? Vi har tallene hængende på mit arbejde nemlig. 

Anmeld

15. december 2011

Mettemus

Pv86 skriver:

Hvilken kommune er det? Vi har tallene hængende på mit arbejde nemlig. 

Skive

Anmeld

15. december 2011

Tona

Mettemus skriver:

Vores søn skal starte i dagpleje til januar - fuld tid. Da jeg er studerende og min kærestes løn ganske beskeden, har vi overvejet at søge delvis økonomisk friplads.

Er der nogen af jer der ved hvordan de regner det ud - hvornår er man berettiget til det? Jeg har forsøgt at finde en udregningsmodel for vores kommune, men uden held.

Håber på masser af svar

Da vi søgte kunne vi ringe op til den der står for det i kommunen og øjeblikkelig få svar i telefonen inden vi søgte. Så det var rart at få en uforpligtende vurdering inden

Anmeld

15. december 2011

klmf

I vores kommune søger man direkte på nettet under Digital Pladsanvisning. Det er så nemt... Vi søgte d.7. om aftenen og d.9.lå der svar i postkassen Prøv at kigge på borger.dk eller direkte på jeres kommunes hjemmeside. Der skulle gerne ligge en beregner så man kan taste mors og fars indkomst ind og så beregner den %fripladsen man kan få. Min kæreste er også studerende og jeg har fuldtidsjob - tror vi fik 33% friplads = 1000 kr rabat i måneden. Det kan mærkes

Anmeld

15. december 2011

Mettemus

Amandas-mor skriver:

Da vi søgte kunne vi ringe op til den der står for det i kommunen og øjeblikkelig få svar i telefonen inden vi søgte. Så det var rart at få en uforpligtende vurdering inden

Ah god ide - det havde jeg slet ikke overvejet. Tak for svar, det må jeg lige prøve i morgen

Anmeld

15. december 2011

AnneBJ

Søg søg søg!! Jørn får løn jeg får SU - vi har en egenbetaling på 1630 i vugger, udaf oprindeligt 3200 kroner

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

Mettemus skriver:

Håber på masser af svar

man søger så beregner de hvor mange % man kan få hjælp til 

Anmeld

15. december 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ah god ide - det havde jeg slet ikke overvejet. Tak for svar, det må jeg lige prøve i morgen

Det kan gøres digitalt

Skive Kommune  http://skive.dk/b%C3%B8rn+unge/dagtilbud/takster+og+tilskud/%C3%B8konomisk+friplads

Anmeld

15. december 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Det kan gøres digitalt

Skive Kommune  http://skive.dk/b%C3%B8rn+unge/dagtilbud/takster+og+tilskud/%C3%B8konomisk+friplads

Arhmen flot Mette - jeg havde fokuseret så meget på en udregningsmodel, at jeg har overset det her. Tak Annemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.