Så var vi lige forbi vagtlægen i nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Henriette Aaby

Heldigvis var det ikke lillebror den var galt med, men  som sædvanlig MOR her.

I stedet for at få væsken ud af kroppen samler jeg mere og mere...
Heldigvis er det ikke alvorligt. Har lige været ved egen læge og fået kompres bind på begge ben. Og så skal jeg ellers bevæge mig.

Hvilket begynder at blive muligt.

Nå men ellers går det jo dejligt. Lillebror Simon er helt vidunderlig. Amningen virker til at være godt begyndt. Han skal nu lære at sove i liften og ikke kun i mine arme. Og at Farmand også dur 

Storsøster er helt tosset med ham, og han reagere helt vildt når han høre hendes stemme. Nu skal vi bare lige sikre os at hun ved hun også er vores centrum stadigvæk.... Og der altid er plads til hende

Mange hilsner

Henriette mor til Maja 130109 og Simon 111211 Hvor lyder det vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

Heldigvis var det ikke lillebror den var galt med, men  som sædvanlig MOR her.

I stedet for at få væsken ud af kroppen samler jeg mere og mere...
Heldigvis er det ikke alvorligt. Har lige været ved egen læge og fået kompres bind på begge ben. Og så skal jeg ellers bevæge mig.

Hvilket begynder at blive muligt.

Nå men ellers går det jo dejligt. Lillebror Simon er helt vidunderlig. Amningen virker til at være godt begyndt. Han skal nu lære at sove i liften og ikke kun i mine arme. Og at Farmand også dur 

Storsøster er helt tosset med ham, og han reagere helt vildt når han høre hendes stemme. Nu skal vi bare lige sikre os at hun ved hun også er vores centrum stadigvæk.... Og der altid er plads til hende

Mange hilsner

Henriette mor til Maja 130109 og Simon 111211 Hvor lyder det vildt

Hej H

Håber du har det bedre med kompress.

Det må være hårdt at have sin egen krop at slås med oven i alt det nye.

Jeg kan heldigvis klare mine skavanker med smertestillende og ved at holde mig i ro.

Den smerte, der er forbundet med amning er dog ganske overvældende synes jeg. Men det er allerede bedre.

Krydser fingre for hurtig drænering af dine ben. God bedring.

Moms

Anmeld

19. december 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Hej H

Håber du har det bedre med kompress.

Det må være hårdt at have sin egen krop at slås med oven i alt det nye.

Jeg kan heldigvis klare mine skavanker med smertestillende og ved at holde mig i ro.

Den smerte, der er forbundet med amning er dog ganske overvældende synes jeg. Men det er allerede bedre.

Krydser fingre for hurtig drænering af dine ben. God bedring.

Moms

Hej Moms

Ja det har denne gang været ret hårdt at min krop ikke har virket. Men heldigvis er alt ved at falde på plads. Mangler bare system i amning og Simon skal lærer at ove om natten og ikke om dagen

Ja det bider det her amning. Jeg bruger ammebrikker grundet flade brystvorter, så det hjælper så det ikke gør så ondt....

Jeg håber at du snart er oven på.

Selv har vi planer om at have en rolig jul og nytår for at finde ud af at være en familie på 4

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.