Fejring af vægttab :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Wimmie

Ja, så har min kære mand på 1½ måned tabt 10 kg 

Han er gået fra 126 kg til 115,8 og han er naturligvis glad og stolt og meget motiveret (mens jeg ligger her på sofaen som en strandet hval og tager på, hehe)

Jeg vil gerne give ham en lillebitte gave (bare noget symbolsk) men hvad?

Det er næsten dumt med tøj da han jo stadig vil tabe sig 20 kg og en æske chokolade er nok heller ikke det mest smarte 

Hvad kunne ellers være godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Emily2012<3

Wimmie skriver:

Han er gået fra 126 kg til 115,8 og han er naturligvis glad og stolt og meget motiveret (mens jeg ligger her på sofaen som en strandet hval og tager på, hehe)

Det er næsten dumt med tøj da han jo stadig vil tabe sig 20 kg og en æske chokolade er nok heller ikke det mest smarte 

Måske en film eller en cd eller noget som han går op i måske?

Anmeld

15. december 2011

Nettemor

hvad med et par lækre sko (hvis det er noget han gider)

en en romantisk middag for 2 inden i bliver 3. eller et gavekort til et til efter fødslen så i kan få lidt alene tid bagefter. eller en bio tur eller sådan noget..

Anmeld

15. december 2011

Hvem?

Wimmie skriver:

En biftur, bare jer to - ellers noget massage eller noget i den dur?

Anmeld

15. december 2011

Wimmie

Emily-2012 skriver:

Måske en film eller en cd eller noget som han går op i måske?

Ja, en film eller cd bliver nok min back-up plan - men han får 3 film og en cd i julegave, såeh.... 

Anmeld

15. december 2011

Wimmie

nettemor skriver:

hvad med et par lækre sko (hvis det er noget han gider)

en en romantisk middag for 2 inden i bliver 3. eller et gavekort til et til efter fødslen så i kan få lidt alene tid bagefter. eller en bio tur eller sådan noget..

Sko bliver nok for dyrt 

Har også tænkt på middag eller biotur - jeg ved bare ikke helt hvad vi skulle spise da det jo helst skal være sundt...

Vil jo helst ikke lede ham i fordærv 

Biotur er lidt mere usikkert da jeg har så ondt i ryggen at dét at sidde 2 timer i biografen er ret hårdt. Desværre...

Anmeld

15. december 2011

Wimmie

Bondefruen skriver:

En biftur, bare jer to - ellers noget massage eller noget i den dur?

Massage kunne være en god idé - desværre nok ikke bifturen da jeg efterhånden har fået så ondt i min ryg at jeg har svært ved at sidde i biografen i 2 timer.

Vi var i bio i forrige uge og det var næsten tortur til sidst 

Anmeld

15. december 2011

Ryberg

Hvor er det bare FLOT! Sådan ... Hvordan har han båret sig ad?

Jeg synes du skal give ham en DVD film og et "gavekort" hvor der står at den skal i se sammen en dag når du har født og hvor i rigtig skal råhygge alle 3

og evt. en lille tekst hvor der står hvor stolt du er af ham og godt gået og i den stil...

Anmeld

15. december 2011

Wimmie

KittyGirl skriver:

Hvor er det bare FLOT! Sådan ... Hvordan har han båret sig ad?

Jeg synes du skal give ham en DVD film og et "gavekort" hvor der står at den skal i se sammen en dag når du har født og hvor i rigtig skal råhygge alle 3

og evt. en lille tekst hvor der står hvor stolt du er af ham og godt gået og i den stil...

Ja, han er supersej 

Han har nemt ved at tage på - men heldigvis også meget nemt ved at tabe sig. Så snart han dropper slik og chips (især chips er en svaghed) så rasler kiloerne af - og nu er han så begyndt at træne igen også, så det er bare gået stærkt 

Jeg tror også jeg køber en god film til ham og laver et fint kort - de er jo så glade for ros de kære mænd 

Tror endda jeg lader ham sove længe og tager hans hus-pligter i morgen 

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Hvor er det flot gået af ham  

Har ingen ideer, udover de førnævnte med CD'er og DVD'er

Hvordan går det, er du ved at få veer? Du skal jo til at skynde dig, hvis jeg skal have ret i at det bliver d. 16.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.