Søger en billige barnvogn nær vestsjælland eller ishøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. december 2011

maria_wlt

Henriette Skjoldborg skriver:

Det bestemmer man da helt selv jeg skal  kun bruge den til min søn i 1-1½ år han blever snart 2 år.

Mine de to mindste børn har da godt kunne bruge den samme barnvogn,madras osv.Man putter da bare langen på.

Henriette

Det er ikke snavs der bliver tænkt på..

Hvis en madras er gennemtisset flere gange, hvis den er ligget skæv, så den er bulet og ikke længere plan og rar at ligge på, så skal den skiftes. Har den stået ude, så den er jordslået osv. så skal den heller ikke bruges og det samme gælder dyner, tøj osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

H+S Skjolgborg.

Det er ikke snavs der bliver tænkt på..

Hvis en madras er gennemtisset flere gange, hvis den er ligget skæv, så den er bulet og ikke længere plan og rar at ligge på, så skal den skiftes. Har den stået ude, så den er jordslået osv. så skal den heller ikke bruges og det samme gælder dyner, tøj osv. 

Det er jo nået man selv ser efter om den kan bruges igen og igen.Det bestemmer man jo helt selv og mange af dem kan jo vaskede og hænges til tøre eller man kan lyne stoffe af osv. Det er da sjælden de ikke kan bruges mere ind til et barn. Jeg kan forstå hvis den er jordslået og grim osv så køber man jo en ny helt af sige selv hvis den ikke kan redes.Cintrosyr tager jo det meget godt det jordslået sammen med en vask på 40 g.

Henriette

Anmeld

28. december 2011

Kristine

Hejsa

Jeg har en sort Scania Barnevogn til salg for 1000,- kr inkl madresser til lift og vogn, barnevognsseler, regnslag og myggenet. Har også baby sengetøj mm hvis interesseret.

Den fejler intet. Kan evt afl den, hvis du ikke kan afhente.

Se evt mit salgsindlæg her på siden.

Hilsen Kristine

Anmeld

28. december 2011

H+S Skjolgborg.

Hejsa

Jeg har en sort Scania Barnevogn til salg for 1000,- kr inkl madresser til lift og vogn, barnevognsseler, regnslag og myggenet. Har også baby sengetøj mm hvis interesseret.

Den fejler intet. Kan evt afl den, hvis du ikke kan afhente.

Se evt mit salgsindlæg her på siden.

Hilsen Kristine

Jeg har desværre kun 500 kr til en barnevogn desværre og skal ikke bruge lift osv har alt selv + han er lige bleve 2 år min søn. Så det var mere en i stor liggemåle så jeg slap for af bruge en klapvogn det næste 1 til 1½ år.

Mvh Henriette

Anmeld

28. december 2011

Kongmulle

Har en basson grande til 150kr. Står i korsør, kan afhentes i slagelse.

Anmeld

4. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Kongmulle skriver:

Har en basson grande til 150kr. Står i korsør, kan afhentes i slagelse.

Har du billeder af den??

Anmeld

4. januar 2012

Kongmulle

Har du billeder af den??

Kan tage et

Anmeld

4. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Kongmulle skriver:

Kan tage et

Super

Anmeld

5. januar 2012

Kongmulle

Super

Tager et senere til dig

Anmeld

5. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Kongmulle skriver:

Tager et senere til dig

Har du tage et?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.