Victor helt vildt ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

malou

Hej alle sammen.

Jeg vil bare høre om I har oplevet noget lignende... jeg var hos mine forældre i mandags... havde planlagt en hygge dag med dem da jeg jo ikke ser dem så tit nu mens jeg barsler i Sverige. (Ser dem ellers hver morgen til morgen kaffe inden jeg møder på arbejde) nå.. men det hele startede fint... Victor sad på mit skød.. dejlig mæt, ren numse og charmede min mor og far. Grinte og pludrede løs!!! men så....... skulle min far lige holde ham.... jøses!!!!! De første 2 min gik ok men så fandt han for alvor ud af at det ikke var mor han sad hos!! Hans mund blev "bæ mund" og så startede sirenen. Han var fuldstændig utrøstelig også selvom min far efter nogle minutter gav mig ham tilbage!!! Han græd og græd i laaaang tigdihvertfald en halv time og jeg kunne næsten ikke trøste ham! Tårerne trillede ned af hans røde kinder.... piiv. Jeg fik ham endelig til at putte sig ind til mig og slappe af.... men han snøftede stadigvæk længe indtil han helt opkogt faldt i søvn i mine arme!!

Troede først de reagerede på kendt/ukendt når de var ca. 6 md men Victor virkede virkelig som om han blev bange for min far...(min søde gamle rolige far) har I prøvet noget der ligner det her??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Anja

Nej, vi har ikke prøvet sådan noget med Esther endnu. Tror også at det normalt er lidt senere at de begynder at reagere på fremmede.

Det var da lidt synd for din far

Anmeld

27. februar 2009

frk Jensen

Hei...

Marcus bliver også helt vildt ked af det hvis hans morfar tager ham op. Det er kun ved ham han bliver ked af det. Mærkeligt. Men han falder til ro med det samme han kommer over til mig igen.

Tror det er forskelligt hvornår børn reagere på at andre holder dem. Marcus ved hvert fald godt hvor han hører hjemme.
Knus

Anmeld

27. februar 2009

malou

Anja skriver:

Nej, vi har ikke prøvet sådan noget med Esther endnu. Tror også at det normalt er lidt senere at de begynder at reagere på fremmede.

Det var da lidt synd for din far

Ja han blev også helt vildt ked min far... alle børn elsker ham nemlig normalt... smiler. Håber det ændre sig fordi det er som sagt min far der skal have ham i dagpleje når jeg starter job om 2 md....

knus malou

Anmeld

27. februar 2009

malou

BetinaMørk skriver:

Hei...

Marcus bliver også helt vildt ked af det hvis hans morfar tager ham op. Det er kun ved ham han bliver ked af det. Mærkeligt. Men han falder til ro med det samme han kommer over til mig igen.

Tror det er forskelligt hvornår børn reagere på at andre holder dem. Marcus ved hvert fald godt hvor han hører hjemme.
Knus

Hvor pudsigt det er vores fædre de ikke "kan lide" haha.... men dejligt han faldt til ro da han kom over på mors arm

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.