Loke 2 år :-))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

Sofie

Ja det er lige hvad vores lille terorist er nu.. Mandag fyldte han 2 år. Samme dag som fastalavn så han blev først fejret i vs tiradag. mandag aften holdte vi fødselsdag for ham. Bare Freya, Peter, Loke og jeg men det var super hyggeligt og vi hyggede med kage, boller, kakao og gaver :-). Den lille forkælet knægt har fået en løbecykel, boxer med spiderman (det er bare HITTET her) en motorcykel som kan kører selv og sige lyde (I ved sådan en lille lege halløj ikke til at sidde på eller noget) og en hund der kan gø og logre med halen samt nogle mini biler (gik lige amok i Toy "r" Us, der var totalt tilbud *g*) Lørdag den 7 marts holder vi så samlet fødselsdag.. jeg har jo fødselsdag på lørdag og Freya på onsdag, så det bliver for fam osv.

I går aftes var vi til musical på Gasværket. Vi var inde og se "elsk mig i nat" Det var simpelthen bare SÅ fantastisk.. Hold op det var GODT, helt vildt altså. Peter havde vundet 4 biletter til snig præmieren så det vat bare super godt.

Vio er nogenlunde kommet på plads i huset og vi elsker bare t bo her ude på landet.. Dejligt med luft omkring en og ikke højhuse. Vi har stadig ikke fået solgt lejligheden, det er bare så øv. Vi har også lige fået afvide at vi faktisk ikke måtte sælge den (eller altså forkert sagt..) at vi ikke måtte flytte før den var solgt så nu har vi fået frem til 1 april til at få den solgt og har vi ikke det, skal vi flytte tilbage.. ALTSÅ.. jeg skal s** ikke flytte tilbage, men det ender vel med at en af os bliver nø'd til at flytte adressen tilbage for ellers bliver lejligheden solgt på tvangsaktion.. Det er simpelthen bare så latterligt!!!!

Vores net virker ikke helt endnu her fra huset.. eller dvs det gør det, hvis man sidder på badeværelset (boxen er nemlig i skabet derude) men når det bliver ordnet, håber jeg stadig på at baby.dk kører noget hurtigere, ellers kan jeg ikke være med her mere, det går simpelthen bare for langsomt.. Det er også derfor jeg ikke skriver.. men jeg savner jer jo :-(

Jeg ligger lige lidt pics på IG, hvis I altså stadig kommer der???? og Zafir.. Skal vi snart ses, nu vi nærmest er naboer :-)

Kh Sofie-som SAVNER jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HAI!!!

- først må jeg lige sige: HVor er det bare et smukt smukt billede du har valgt til din profil!!!

Og ja, klart jeg vil rigtig gerne snart ses når vi nu er naboer. Det er vildt VILDT underligt, med den regel om at I skal bo i den indtil den bliver solgt?!... SINDSYGT...

Jeg krydser stadig alt for at den snart bliver solgt... Har I sat ejendomsmægler på?

Jeg HÅBER vi skal ind og se Elsk mig i nat, til generalprøve... mmm... Bebe... Måske måske. Den ser i hvertfald vildt god ud!!!!

Super hyggeligt, at have fødselsdag samme dag som fastelavn Skønt...

Du skal også have lånt den der projekter, så du kan lave dekoration på væggen!!

KRAM

Anmeld

26. februar 2009

Tina2

Først stort tillykke med Loke!!!! Sorry jeg glemte at sende sms....!!!! Vidste da godt det var dagen efter Thomas........!!!!

Hvad fanden er det for en UNDERLIG regel om at I SKAL bo i lejligheden til den er solgt?????
Har jeg da aaaaaldrig hørt om???

Hvor er det fedt at høre I er glade for at bo i huset:-) Kan godt forstå det, jeg savner heller ikke at bo inde i Aalborg og har ikke gjort det i de 2 år vi har boet her.... Elsker det bare!

Og skønt BARE at ku gå ud i haven, ik? I just love it!!!!! :-)

Knus Tina

Anmeld

27. februar 2009

lene

stort tillykke med Loke lyder til han har en reigtig dejlig dag.
Det var da en mstisk regl at i ikke må flytte før i har fået solgt lejligheden
håber at alt med snart kommer orden
knus lene

Anmeld

28. februar 2009

Marie;-)

Sofie - du er så lækker på det billede! ;-)

Tillykke med ham Loke!!

Hmmm... Jeg følger vist ikke så godt med herinde. Troede i havde solgt lejligheden?? Øv!!! Håber i får den solgt meget snart!!!

Anmeld

1. marts 2009

Avi

-hejsa -sofie
-hjertlig tillykke !!!
Knus avi

Anmeld

2. marts 2009

Muslingen

Stort tillykke med de 2 år!
Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.