Hvornår begyndte jeres mave at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2011

Anonym trådstarter

Hvornår begyndte jeres mave at forandre sig? Ikke bare sådan hvornår den virkelig begyndte at vokse, men at blive lidt anderledes? Jeg synes allerede min topmave er begyndt at blive lidt større/oppustet, selv om morgenen hvor jeg lige er stået op og faktisk ikke er oppustet.. og jeg er kun 6 uger henne... Ved godt der ikke er noget der vokser som sådan, men synes bare den er lidt forandret alligevel... Men måske det bare er indbildning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

vitapigen

Anonym skriver:

Hvornår begyndte jeres mave at forandre sig? Ikke bare sådan hvornår den virkelig begyndte at vokse, men at blive lidt anderledes? Jeg synes allerede min topmave er begyndt at blive lidt større/oppustet, selv om morgenen hvor jeg lige er stået op og faktisk ikke er oppustet.. og jeg er kun 6 uger henne... Ved godt der ikke er noget der vokser som sådan, men synes bare den er lidt forandret alligevel... Men måske det bare er indbildning

Omkring uge 15 kunne man ane en mave på mig (førstegangs graviditet)

Anmeld

15. december 2011

EKBJ

Anonym skriver:

man kunne ane det ved mig i 14. uge :-) 

Anmeld

15. december 2011

LR85

For alle (de fleste) vil det se anderledes ud hurtigt fordi der sker så meget i tarmene og maven. Jeg var vildt oppustede i starten, men så svandt det hen omkring uge 10-12. 

Og i uge 15 begyndte maven så a tage rigtig gravidform, ikke bare som luft i maven  

Anmeld

15. december 2011

MissTas

Anonym skriver:

man kunne nemt se det ved mig i uge 8 (førstegangs gravid)

Anmeld

15. december 2011

NNL

Havde det ligesom dig. Allerede fra uge 6 var jeg tvunget til at gå i løse bluser fordi maven blev totalt oppustet allerede ved frokost tid... var bange for at alle kunne se det Men når jeg så sammenligner med billederne hen af vejen var det alligevel ikke så slemt. Men det synes man bare lige idet man ser forandringerne på sig selv Fra uge 12 ca kunne jeg ikke skjule maven mere, og nu (19+2) er man ikke i tvivl om at det er en baby-hule

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

For alle (de fleste) vil det se anderledes ud hurtigt fordi der sker så meget i tarmene og maven. Jeg var vildt oppustede i starten, men så svandt det hen omkring uge 10-12. 

Og i uge 15 begyndte maven så a tage rigtig gravidform, ikke bare som luft i maven  

Ja jeg tænker også det nok er oppustethed og fordi der sker så meget og tingene jo ændrer sig lidt... Synes bare den så noget større ud end normalt...

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Havde det ligesom dig. Allerede fra uge 6 var jeg tvunget til at gå i løse bluser fordi maven blev totalt oppustet allerede ved frokost tid... var bange for at alle kunne se det Men når jeg så sammenligner med billederne hen af vejen var det alligevel ikke så slemt. Men det synes man bare lige idet man ser forandringerne på sig selv Fra uge 12 ca kunne jeg ikke skjule maven mere, og nu (19+2) er man ikke i tvivl om at det er en baby-hule

Lige præcis, jeg kan heller ikke have stramme bukser på og da slet ikke om aftenen... Bliver spændende at se hvornår der sådan rigtigt sker noget

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

man kunne nemt se det ved mig i uge 8 (førstegangs gravid)

Okay, det var tidligt alligevel.. Men det er nok lige så forskelligt fra graviditet til graviditet som alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.