Vi har nok jordens dejligste og mest dovne hund på 5 år, hun er en blanding af lidt amerikansk bulldog og meget Bull mastiff, det sidste års tid har hun fået problemer med renlighed, alene igår havde hun tisset 2 steder i huset(på de rå trægulvet, der bare suger til sig) og der ikke snak om små tissetåre, nej det kæmpe søer,
Det ikke fordi hun ikke kommer ud og bliver luftet nok, jeg har aftenvagt, så hun er ude 4-5 gange fra kl 6-15, derefter er hun alene i maks 2 timer, så kommer manden hjem og så bliver hun luftet 2-3 gange fra kl 17-22
Når jeg kommer hjem kl 00;30 lufter jeg hende sidste gang, så vil bestemt ikke mene hun bliver luftet for lidt, men alligevel er hun utæt, lægen mener hun intet fejler, men blot er ved at blive ældre og knap så tæt.
Men hvad tænker i, for mig er det et stort problem, jeg har nu 4 stk ødelagte gulve og et ødelagt gulvtæppe, som hin har tisset på det sidste år, efter igår, var jeg meget tæt på at sige, så det slut, nu er det for meget, ikke nok med de ødelagte ting, er hun jo super allergisk, tåler kun meget lidt mad, hun har loppe allergi og vi kan så småt se hendes hofter ikke er det samme, da hun ikke længere forsøger at liste sig på 1 salen.
Når hun får et anfald af sin allergi bliver hun dækket til i betændelse sår, sim kræver 2-3 ugers intens pleje, for at det ikke bliver til store sår eller udvikler sig til hot spot(det led hun rigtig meget af da vi fik hende)
Men er der nogen der sidder med et godt råd, eller et lille guldkorn, sim kunne hjælpe, for hun er virkelig den bedste hund, børnenes bedste ven, kattenes bedste ven( de putter sammen) ja jeg kunne blive ved, så hvis nogen sidder med et godt råd så skyd løs, hendes allergi har vi styr på, det kun hendes urenlighed, som forøvrigt kun er sket en enkelt nat, ellers klare hun nætterne uden problemer