Spørgsmål til her kvinder????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

MLT

Jeg fik først mine på maven rigtig sent (cirka en måned før jeg fødte), da jeg faktisk troede, at jeg slap Jeg fik heldigvis ikke så mange, og man kan ikke rigtig se dem mere
Jeg fik mange på mine bryster, og de kom nok uge 25+ cirka 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

lycly

Efter 39+0 fik jeg et par strækmærker hver dag, fødte heldigvis på terminen, så nåede ikke at få så mange

Anmeld

15. december 2011

lycly

Efter 39+0 fik jeg et par strækmærker hver dag, fødte heldigvis på terminen, så nåede ikke at få så mange

Anmeld

15. december 2011

SSL

Jeg ha fire-fem i alt, og har termin om halvanden uge! Og selvom folk siger det ikke hjælper - så er min egen erfaring, at olie fra clarins, og creme mad strækmærker fra biotherm VIRKELIG har hjulpet mig! Det er skyde dyrt i længden - men jeg kan se resultat i at de enkelte jeg nåede at få er virkelig blevet "mindre" fordi de er MEGET pæntremens da de kom frem (de tittede frem i uge 20 ca).. Det koster 7-800 kr i alt for begge pleje produkter, og du når måske at bruge dem på én gang pg skaæ købe igen - men de har bare hjulpet på mig :-) og så har min mave heller aldrig kløet, så det gør de også godt for :-)) du ska bare spørge personale i f.eks Matas, pr det er en olie og creme beregnet til gravide og strækmærker :-) held og lykke

Anmeld

15. december 2011

SSL

SSL skriver:

Jeg ha fire-fem i alt, og har termin om halvanden uge! Og selvom folk siger det ikke hjælper - så er min egen erfaring, at olie fra clarins, og creme mad strækmærker fra biotherm VIRKELIG har hjulpet mig! Det er skyde dyrt i længden - men jeg kan se resultat i at de enkelte jeg nåede at få er virkelig blevet "mindre" fordi de er MEGET pæntremens da de kom frem (de tittede frem i uge 20 ca).. Det koster 7-800 kr i alt for begge pleje produkter, og du når måske at bruge dem på én gang pg skaæ købe igen - men de har bare hjulpet på mig :-) og så har min mave heller aldrig kløet, så det gør de også godt for :-)) du ska bare spørge personale i f.eks Matas, pr det er en olie og creme beregnet til gravide og strækmærker :-) held og lykke

Er skrevet fra min Tlf - håber Kan fornemme hvad der skal stå ved fejlene ;p

Anmeld

15. december 2011

MiaLarsen

Det er forbi jeg har fået tre bitte nogen allerede og jeg er kun uge 19+4 idag nemlig 

Anmeld

15. december 2011

Hailiesmom11

Jeg havde på siden i forvejen pga overvægt... men ca da jeg var 7 mdr henne fik jeg de første på selve maven og så kom de derefter lidt efter lidt, men det ligger også i familien

Anmeld

15. december 2011

Diana...

14 dage efter jeg havde født, men man kan næsten ikke se dem mere 

Anmeld

15. december 2011

l.kjoeller

MiaLarsen skriver:

Hvornår fik i jeres første strækmærker???? 

Jeg er halvvejs og har endnu ikke fået nogle. meeeen er vist også tidligt

Anmeld

15. december 2011

MiaLarsen

okay ja jeg synes også det er tidligt.. godt være det er forbi jeg spiser meget hehe det ved jeg så ikke .. men synes det er tidligt alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.