Jeg har i November ansøgt statsforvaltningen om at få forhøjet børnebidrag, hvilket jeg har fået afslag på i dag, fair nok. Han tjener åbenbart ikke nok til at jeg kan få det. Det kan jeg ikke gøre så meget ved. Selv om jeg er lidt bitter da han har en betydeligere indtægt end jeg. Nå men never mind.
>( Og så det jeg er gal over, vi aftalte i sin tid at han skulle give mig lidt ekstra når han havde lidt penge til overs og hjælpe lidt til pga min stramme økonomi. Dette har han så sagt til SF at dette ikke passer. Så nu står jeg her og er næsten fremstillet sim løgner, bare fordi han ikke har holdt ord.
Yderligere har han oplyst at han har købt tøj, sko oo medicin til vores datter. Hvilket også passer. Men han har fået det til at lyde som om at det er noget han gør hele tiden. GRRRRR>( hvor er jeg dog bare negativ. Han har engang købt et par sko, hvilket var helt unødvendigt da jeg havde flere par herhjemme, samt at min mor arbejder i en sko foretning og jeg for dem til en god deal. Mht tøjet, ja han har købt 2 par bukser 3 bluser og 2 sæt underøj til hende på 1 år. Ja jeg mener det er for langt ude med ham. Og mht medicinen så skulle han købe det og få pengene retur, når han afleverede hende. da det faldt sammen med at jeg fik reccepten samme dag som hun skulle hjem til ham og kunne ikke nå at hente det til hun skulle der hjem.
Fuck hver er jeg bare gal lige nu, har allermest lyst til at ringe til ham og fortælle hviklen idot han er. Jeg har på intet tidspunkt klaget over at jeg er med til at betale til vores dengang fælles bil samt at vi betalte hans studiegæld ud. Men lige nu føler jegmig virkelig røvrendt.
Undskyld mit sure opstød, men havde virkelig brug for at få luft.
Kh Jannie
Anmeld