Opdatering på prinsessen+ Billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2011

PernilleogDennis

-Ja jeg synes det var tid til en lille opdatering på min lille Freya .. Hun klare det bare rigtig fint..

Freya er idag 1 månede og 11 dage. Hun har langt fra en rytme endnu og sover ikke særlig længe af gangen mere.. Hun er blevet så meget mere vågen og har smilt nogen gange men det er ikke hver dag der kommer et smil.. desværre. Hun er rigtig god  til at holde øjen kontakt .

Freya er født 34+4 og havde en fødselsvægt på 2680 g. og var 47 lang Vi har været hjemme i snart 4 uger, og hun vejede 2600 g da vi kom hjem.

.. I mandags var hun til 5 ugers tjek og vejede der 4000 g og målte 54 cm. Så jeg må jo producere fløde.

Jeg er bare så glad for min lille prinsesse hun er bare skøøøøøn.

Sidst med ikke mindst..  Billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Pige2009

Hvor er hun bare skøn. Dejligt det går så godt Min datter vejede 4200 gram ved fødslen, så det sætter jo virkelig tingene i perspektiv

Anmeld

14. december 2011

M (:

PernilleogDennis skriver:

-Ja jeg synes det var tid til en lille opdatering på min lille Freya .. Hun klare det bare rigtig fint..

Freya er idag 1 månede og 11 dage. Hun har langt fra en rytme endnu og sover ikke særlig længe af gangen mere.. Hun er blevet så meget mere vågen og har smilt nogen gange men det er ikke hver dag der kommer et smil.. desværre. Hun er rigtig god  til at holde øjen kontakt .

Freya er født 34+4 og havde en fødselsvægt på 2680 g. og var 47 lang Vi har været hjemme i snart 4 uger, og hun vejede 2600 g da vi kom hjem.

.. I mandags var hun til 5 ugers tjek og vejede der 4000 g og målte 54 cm. Så jeg må jo producere fløde.

Skønt at det går godt med jeres lille pige (:

Anmeld

14. december 2011

louisevl

Hvor er hun da bare dejlig og hun vokser da bare så flot

Anmeld

14. december 2011

sweet

PernilleogDennis skriver:

nej hvor er hun bare sød

Anmeld

14. december 2011

Nessie

Hvor er hun sød

Dejligt at det går så godt med hende, og hun tager så fint på

Anmeld

14. december 2011

Gaia

Nårh hvor er hun da bare en skøn lille pige  Tillykke med hende.  

Anmeld

14. december 2011

katrine26

nåååhhh hun er da bare dejlig og tillykke med hende..

Hihi sad lige og tænkte på at vis du var gået hele vejen så havde hun nok været en god basse som kom ud når hun allerede vejet 2680 så tidligt. ( fødte selv en søn på 4040 ). Men hold da op hvor ser hun bare skøn ud.

katrine26

Anmeld

14. december 2011

4kløver

En lille lækker mås

Anmeld

15. december 2011

Fenja09

Hvor ser hun skøn ud og dejligt hun vokser med den fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.