Har her til aften været til en tryghedsscanning hos en betalingsklinik, og sku ifølge mine beregninger være 7+4 i dag, men de kunne ikk se noget
Kun blommesækken...
Fik det bare så dårligt og blev så ked.. 
Han foreslog så at jeg ku tage på skadestuen og sige jeg havde smerter,(Hvilket jeg ikke har) da de så måske ville scanne mig invendigt.
Det gjorde jeg så, og skadestuen sendte mig over til vagtlægen der sir som det første da jeg træder ind af døren "Har du bestilt tid?, man skal ringe inden man kommer, har du ringet?? Du står ikke i systemet??!
".... Ej ok, afbrød ham og sagde det er første gang jeg er her og skadestuen sendet mig osv. om jeg sku gå igen, siden han gik så meget op i det altså!!! 
Nej nej, jeg sku tage det stille og roligt og forklarede ham så hva der var galt. Han sir så at der jo helst skal ku ses noget på dette tidspunkt og det godt ku lyde som om det er gået til grunde, men det ku jeg under alle omstændigheder ikke få be/afkræftet i aften alligevel da ingen ville undersøge det?? Jeg måtte bare ringe til min egen læge imorgen og blive videresendt til scanning.
Iskold!
Tak skal du ellesr ha.... Sidder bare her og føler mig total ked af det og nervøs 
Sku lige ud med det...
Anmeld