Tom blommesæk :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.040 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Har her til aften været til en tryghedsscanning hos en betalingsklinik, og sku ifølge mine beregninger være 7+4 i dag, men de kunne ikk se noget Kun blommesækken...

Fik det bare så dårligt og blev så ked..

Han foreslog så at jeg ku tage på skadestuen og sige jeg havde smerter,(Hvilket jeg ikke har) da de så måske ville scanne mig invendigt.

Det gjorde jeg så, og skadestuen sendte mig over til vagtlægen der sir som det første da jeg træder ind af døren "Har du bestilt tid?, man skal ringe inden man kommer, har du ringet?? Du står ikke i systemet??! ".... Ej ok, afbrød ham og sagde det er første gang jeg er her og skadestuen sendet mig osv. om jeg sku gå igen, siden han gik så meget op i det altså!!!

Nej nej, jeg sku tage det stille og roligt og forklarede ham så hva der var galt. Han sir så at der jo helst skal ku ses noget på dette tidspunkt og det godt ku lyde som om det er gået til grunde, men det ku jeg under alle omstændigheder ikke få be/afkræftet i aften alligevel da ingen ville undersøge det?? Jeg måtte bare ringe til min egen læge imorgen og blive videresendt til scanning. Iskold!

Tak skal du ellesr ha.... Sidder bare her og føler mig total ked af det og nervøs

Sku lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Leonora

Åhhh øv øv din stakkel...og tarvelig behandling du har fået...
Kan du måske have haft ægløsnin senere end ventet? Så du måske ikke er langt nok henne til at det kan ses?

Jeg håber for dig at du snart får en afklaring og hvis den lille spire er gået til grunde så håner jeg at du snart kan stå med en positivt test igen.

Krammer skal du i hvert fald have

Anmeld

14. december 2011

Dansker I Holland

Ej hvor er det røvet af ham! Det var jeg sq blevet rasende over Men ja det er rigtigt at man skal bestille tid, siger dog ikke det var en fed måde og sige det på Krydser for dig altså

Anmeld

14. december 2011

oOhelene&larsOo

Anonym skriver:

Har her til aften været til en tryghedsscanning hos en betalingsklinik, og sku ifølge mine beregninger være 7+4 i dag, men de kunne ikk se noget Kun blommesækken...

Han foreslog så at jeg ku tage på skadestuen og sige jeg havde smerter,(Hvilket jeg ikke har) da de så måske ville scanne mig invendigt.

Det gjorde jeg så, og skadestuen sendte mig over til vagtlægen der sir som det første da jeg træder ind af døren "Har du bestilt tid?, man skal ringe inden man kommer, har du ringet?? Du står ikke i systemet??! ".... Ej ok, afbrød ham og sagde det er første gang jeg er her og skadestuen sendet mig osv. om jeg sku gå igen, siden han gik så meget op i det altså!!!

Nej nej, jeg sku tage det stille og roligt og forklarede ham så hva der var galt. Han sir så at der jo helst skal ku ses noget på dette tidspunkt og det godt ku lyde som om det er gået til grunde, men det ku jeg under alle omstændigheder ikke få be/afkræftet i aften alligevel da ingen ville undersøge det?? Jeg måtte bare ringe til min egen læge imorgen og blive videresendt til scanning. Iskold!

Tak skal du ellesr ha.... Sidder bare her og føler mig total ked af det og nervøs

Sku lige ud med det...

ville ikke gå uden at gi dig et kæmpe  tak for en lorte behandling tænker jeg bare  håber din egen læge har tid i morgen og kan sende dig videre... kan godt forstår du er så ked af det lige nu....... specielt efter sådan en behandling! 

Anmeld

14. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Sku lige ud med det...

først en kæmpe kram til dig

hvis det er gået til grunde kan det jo være fordi der har været noget galt med det, nu har jeg selv været udsat for det en del gange og ved at det er nemmere sagt end gjort men op på hesten igen og du skal nok få lov at få din lille spirehvis du har nogle spørgsmål ang det med at tabe er du mere end velkomme til at skrive privat

Anmeld

14. december 2011

Kløver

Kæmpe krammer, tror desværre det er meget normalt, da de intet ville kunne stille op, at derfor venter til om dagen med at scanne. Håber du kan komme til scanning i morgen, og at du bare ikke er så langt som forventet.
Håber det hele er som det skal være.
Stort kram herfra

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Åhhh øv øv din stakkel...og tarvelig behandling du har fået...
Kan du måske have haft ægløsnin senere end ventet? Så du måske ikke er langt nok henne til at det kan ses?

Jeg håber for dig at du snart får en afklaring og hvis den lille spire er gået til grunde så håner jeg at du snart kan stå med en positivt test igen.

Krammer skal du i hvert fald have

Jeg ved det ikk.. Jeg synes jeg havde styr på og brugte også ægløsningstest osv. men nu håber jeg selvfølgelig at jeg ikke er så langt

Tak skal du ha

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Ej hvor er det røvet af ham! Det var jeg sq blevet rasende over Men ja det er rigtigt at man skal bestille tid, siger dog ikke det var en fed måde og sige det på Krydser for dig altså

Ja, syntes ærlig talt at han var lidt af en nar!

Tak

Anmeld

14. december 2011

l.kjoeller

HVor er det synd for dig for det bar er tidspunktet eller skanningen der har slået fejl og i kan se den lille på skanningen

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

oOhelene&larsOo skriver:

ville ikke gå uden at gi dig et kæmpe  tak for en lorte behandling tænker jeg bare  håber din egen læge har tid i morgen og kan sende dig videre... kan godt forstår du er så ked af det lige nu....... specielt efter sådan en behandling! 

Tak

Ja det var også det jeg tænkte.. Meget ufølsomt eller hva man kan sige..

Ja, jeg ringer imorgen tidlig og "forlanger" en tid.. Ellers blir det en meeega lang weekend

Ville et eller andet sted bare ønske jeg havde ventet til nf og været lykkelig uvidende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.