Aften kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2011

HopinWishin

Hmm plejer det ikke at hedde Morgen-kvalme?..

Det er sikkert og vist.. Min mave knurrer helt vildt når jeg kommer hjem fra arbejde.. Jeg spiser aftensmad, verdens mindste portion, og så er jeg mega mæt, og kvalmen begynder!... Og så er den der ellers hele aftenen og indtil jeg falder i søvn...

Er jeg den eneste der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

MortilCilas

Nej .. da jeg var højgravid, ca 2 måneder inden termin, kunne jeg næsten intet spiste, og havde "hel-dags-kvalme" som jeg kaldte det Jeg havde det konstant, og om natten havde jeg så halsbrand, så der kunne jeg ikke sove.

Anmeld

14. december 2011

maryjane

Tja, havde det nu det meste af døgnet. Skønt Hehe.

Anmeld

14. december 2011

HopinWishin

MortilCilas skriver:

Nej .. da jeg var højgravid, ca 2 måneder inden termin, kunne jeg næsten intet spiste, og havde "hel-dags-kvalme" som jeg kaldte det Jeg havde det konstant, og om natten havde jeg så halsbrand, så der kunne jeg ikke sove.

Okay, det var  lang tid.. og sent også?? ... Puha ... Bare tanken om mad, billeder af mad og reklamer om mad gir mig kvalme hehe

Anmeld

14. december 2011

HopinWishin

maryjane skriver:

Tja, havde det nu det meste af døgnet. Skønt Hehe.

Puha... Godt jeg nøjes med aftenen/natten nu så =)

Anmeld

14. december 2011

Masig

HopinWishin skriver:

Hmm plejer det ikke at hedde Morgen-kvalme?..

Det er sikkert og vist.. Min mave knurrer helt vildt når jeg kommer hjem fra arbejde.. Jeg spiser aftensmad, verdens mindste portion, og så er jeg mega mæt, og kvalmen begynder!... Og så er den der ellers hele aftenen og indtil jeg falder i søvn...

Er jeg den eneste der har det sådan?

Jeg har kvalme om morgenen når jeg vågner, lidt om formiddagen, igen om eftermiddagen når jeg får fri (fordi jeg er sulten) og igen om aftenen... Jeg er vildt sulten meget af tiden, men når jeg så endelig spiser kan jeg næsten ikke spise noget før jeg er propmæt og bare får kvalme af det... Heldigvis kaster jeg ikke op (endnu)....

Anmeld

14. december 2011

HopinWishin

Masig skriver:

Jeg har kvalme om morgenen når jeg vågner, lidt om formiddagen, igen om eftermiddagen når jeg får fri (fordi jeg er sulten) og igen om aftenen... Jeg er vildt sulten meget af tiden, men når jeg så endelig spiser kan jeg næsten ikke spise noget før jeg er propmæt og bare får kvalme af det... Heldigvis kaster jeg ikke op (endnu)....

Puh det var også mange gange i løbet af dagen!!

Jeg kaster heldigvis heller ikke op...

Anmeld

14. december 2011

Masig

HopinWishin skriver:

Puh det var også mange gange i løbet af dagen!!

Jeg kaster heldigvis heller ikke op...

Ja det er også sådan on/off hele dagen faktisk.. Værst om morgenen, men går hurtigt over, skal bare lige ligge en 10-15 min så går det som regel væk... Og så svinger det lidt fra dag til dag med hvor slemt det er resten af dagen... I mandags måtte jeg fx tage hjem fra arbejde tidligere fordi jeg bare havde det så dårligt.. Gik bare hjem i seng og sov i 2 timer og kvalmen forsvandt ikke engang... Og så har jeg dage hvor det kun lige er et par min om morgenen og så er der ikke noget resten af dagen.. Men for det meste er det sådan on/off i løbet af dagen...

Anmeld

14. december 2011

IngenKoPåIsen

Indtil jeg var ca. 12 uger henne, havde jeg kvalme HVER eneste aften.. Så meget at jeg bare måtte sove, for andet kunne jeg simpelthen ikke holde ud- men det var heller ikke noget problem, for var også så træt at jeg ikke ville kunne have holdt mig vågen :p

Anmeld

14. december 2011

mortil2vilha1mere

Ved de første 2 havde jeg også aftenkvalme.. ingen morgenkvalme overhovedet.. Det tager så temmelig meget revanche denne her gang.. Jeg har det når jeg vågner, om formiddagen, eftermiddagen og om aftenen.. Puha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.