kan man......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

blive gravid når man som jeg blev steriliseret for 4 år siden? Jeg har ydermere en homonspiral pga kraftige blødninger.

De seneste 3 dage har jeg haft meget ømme og tunge bryster. især brystvorten på begge bryster er meget følsom.......

Og hvis det ikke er graviditet (vel nærmerst utænkeligt) hvad er det så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

blive gravid når man som jeg blev steriliseret for 4 år siden? Jeg har ydermere en homonspiral pga kraftige blødninger.

De seneste 3 dage har jeg haft meget ømme og tunge bryster. især brystvorten på begge bryster er meget følsom.......

Og hvis det ikke er graviditet (vel nærmerst utænkeligt) hvad er det så??

Så skulle du godt nok være uheldig... Men man har da hørt om at folk der er blevet stereliseret er blevet gravide pga lægesjusk... Og hormonspiral er jo ikke 100 pct sikker....

Meeeeen, sansynligheden burde være forsvindende lille... Jeg ville dog tage en test foren sikkerheds skyld, om ikke andet så for at få fred i sjælen...

Hvis hormonspiralet er sat op for nylig kan det jo være hormonerne der giver dig de bivirkninger du beskriver 

Anmeld

14. december 2011

VNB

nu hved jeg jo ikke hvor gammel du er.. men kunne det være overgangs alder? 

min mor fik det nemlig sådan der 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

VNB skriver:

nu hved jeg jo ikke hvor gammel du er.. men kunne det være overgangs alder? 

min mor fik det nemlig sådan der 

Ahhhh det har jeg slet ikke tænk over......jeg er 36, så det er da klart en mulighed.

Jeg har bare tænk og tænk de seneste dage.....og har ingen test taget, da det simpelhen virker for dumt, når nu jeg er sterriliseret. Jeg fik spiralen for over 3 år siden.....så den burde jo virke endnu også. 

Tak for svaret

Anmeld

14. december 2011

VNB

Anonym skriver:

Ahhhh det har jeg slet ikke tænk over......jeg er 36, så det er da klart en mulighed.

Jeg har bare tænk og tænk de seneste dage.....og har ingen test taget, da det simpelhen virker for dumt, når nu jeg er sterriliseret. Jeg fik spiralen for over 3 år siden.....så den burde jo virke endnu også. 

Tak for svaret

ville da helt sikkert tage en test for en sikkerheds skyld hvis jeg var dig. Men ja jeg tror da klart at overgangs alder kunne være svaret. 

lægen kan tage nogle tests på dig, og hvis det viser sig at det ér overgangs alder kan du få medicin mod brystspændingerne 

og det var da så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.