Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke ting er bare uundværelige til bebses værelse?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: Hvilke ting er bare uundværelige til bebses værelse?
Seng , puslereol , puslepude , kommode .. Alt andet kan man godt undvære ..
Benjamins'mor skriver: Seng, puslebord, en kommode til tøj. Og ovenpå kommoden kan man jo stille alle cremer osv. En blespand.
Seng, puslebord, en kommode til tøj. Og ovenpå kommoden kan man jo stille alle cremer osv. En blespand.
Nogle smarte komoder du kan anbefale? :-)
morethanperfect skriver: Seng , puslereol , puslepude , kommode .. Alt andet kan man godt undvære ..
Pudslebord vil jeg helst have på badeværelset, det synes jeg er mest praktisk:-).
EKBJ skriver: Nogle smarte komoder du kan anbefale? :-)
Benjamins'mor skriver: Jeg har en hvid en fra jysk, kigger lige om jeg kan finde et billede af den, den er jeg i hvert fald rigtigt glad for. Og så har jeg klistret peter plys stickers på.
Jeg har en hvid en fra jysk, kigger lige om jeg kan finde et billede af den, den er jeg i hvert fald rigtigt glad for. Og så har jeg klistret peter plys stickers på.
Må du meget gerne :-) Har den været dyr?
vi har købt den der hedder nikolaj pusle kommode fra ønskebørn...
synes den er flot i design og så er der plads til en del fordi der både er skuffer og skab
hov, havde ikke lige set at det var en alm kommode du søgte og ikke en puslereol min fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128