Øv, så var der sgu ik æl ligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

mifune

Nu har jeg fået symptomer på æl, til trods for at jeg havde positiv æl-test søndag for halvanden uge siden. Jeg tog en ny æl-test, og den viste svagt positiv. Nu er jeg bare ikke hos min kæreste og kan lave baby:-(

Øv, så kan man da slet ikke stole på de teste? Eller kan man have æl to gange i en syklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

Mary

Hejsa

Jeg mener med ret stor sikkerhed at en æl-test viser 'positiv' altid, men først er rigtig positiv når de to streger er helt ens i farve.....derfor skal man tisse på dem flere dage i træk for at se forandringen. Men det ved jeg jo selvfølgelig heller ikke om stregerne var hos dig

Man har kun een æl i cyklus.

Kan dine æl-symptomer måske i stedet være tegn på graviditet? Ikke for at få dine forhåbninger op på falsk grundlag, men det var min umiddelbare tanke

Held og lykke - kh Maria.

Anmeld

26. februar 2009

LineD

Mary skriver:

Hejsa

Jeg mener med ret stor sikkerhed at en æl-test viser 'positiv' altid, men først er rigtig positiv når de to streger er helt ens i farve.....derfor skal man tisse på dem flere dage i træk for at se forandringen. Men det ved jeg jo selvfølgelig heller ikke om stregerne var hos dig

Kan dine æl-symptomer måske i stedet være tegn på graviditet? Ikke for at få dine forhåbninger op på falsk grundlag, men det var min umiddelbare tanke

det er nemlig rigtig, kun og KUN når stregerne er lige tydelige eller test stregen er tydeligere end kontrol stregen kan man forvente ÆL inden for 48 timer.

Anmeld

26. februar 2009

Balderson

mifune skriver:

Nu har jeg fået symptomer på æl, til trods for at jeg havde positiv æl-test søndag for halvanden uge siden. Jeg tog en ny æl-test, og den viste svagt positiv. Nu er jeg bare ikke hos min kæreste og kan lave baby:-(

Øv, så kan man da slet ikke stole på de teste? Eller kan man have æl to gange i en syklus?

Nej, man har kun æl en gang om mdr...

Anmeld

26. februar 2009

mifune

Mary skriver:

Hejsa

Ja, jeg mener stregene var så ens som de kan være på den første, det var de så ikke på den jeg tog i går...men jeg tog en g test også, og den var negativ, det er selvsagt for tidlig med g test, så måske skulle jeg ligevel vente en uge, og se om g test ligevel kan være positiv...

Anmeld

26. februar 2009

mifune

Det ville da være rart Mary, hvis det var sådan at dette er tegn på graviditet Men der er overhovedet ikke antydning til ømme bryster, så jeg prøver å ikke håbe for meget endnu

Anmeld

26. februar 2009

Mary

mifune skriver:

Det ville da være rart Mary, hvis det var sådan at dette er tegn på graviditet Men der er overhovedet ikke antydning til ømme bryster, så jeg prøver å ikke håbe for meget endnu

Jeg krydser fingre! Man behøver jo ikke nødvendigvis have ømme bryster

Anmeld

26. februar 2009

mifune

Tak skal du have, det er hvertfald helt sikkert at jeg er spendt inden test neste uge:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.