4 scanning vel overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. december 2011

sarahjylland

Var til det "alm" forløb idag. Dvs de kalder det terminsscanning selvom det var bonus sagde hun. Men i hvert fald har bebs det stadig godt. Og jeg skal til NF scan d. 23 dec. Så det glæder vi os til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

WHT

Hvor er det skønt..
Ihhh... hvor er jeg bare misundelig...

Jeg har lige fået første brev fra sygehuset idag, blev bare rigtig glad og åbnede det allerede inden jeg nåede op af trappen, men det indeholdt ikke indkaldelse til terminsscanning som jeg håbede på, men tiden for min NF, hvilket jeg skal d. 28/12, hvor jeg er mellem 10+6 og 13+2

Lægen havde skrevet i min VJ at hun ville sende mig til en TS, da min termin var så usikker, men denne får jeg nu ikke, men kommer tidligt til NF... havde bare sådan håbet på at komme til at se den lille inden vi skulle afsløre hemmeligheden til jul

Er bare vildt skuffet nu, jeg kan da ikke fortælle folk vores nyhed til jul, når jeg ikke ved om den lille overhovedet er der/lever

Anmeld

15. december 2011

MissBee

Frk Esbjerg skriver:

Hvor er det skønt..
Ihhh... hvor er jeg bare misundelig...

Jeg har lige fået første brev fra sygehuset idag, blev bare rigtig glad og åbnede det allerede inden jeg nåede op af trappen, men det indeholdt ikke indkaldelse til terminsscanning som jeg håbede på, men tiden for min NF, hvilket jeg skal d. 28/12, hvor jeg er mellem 10+6 og 13+2

Lægen havde skrevet i min VJ at hun ville sende mig til en TS, da min termin var så usikker, men denne får jeg nu ikke, men kommer tidligt til NF... havde bare sådan håbet på at komme til at se den lille inden vi skulle afsløre hemmeligheden til jul

Er bare vildt skuffet nu, jeg kan da ikke fortælle folk vores nyhed til jul, når jeg ikke ved om den lille overhovedet er der/lever

Jeg fik også en terminsscanning men je skulle selv henvende mig på en klinik for at få tide så måske har din læge bare lavet en henvisning??

Ring da lige g hør for en sikkerhedsskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.